Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg :'(

Anbefalte innlegg

hei dere :) jeg er gravid for første gang , er i uke 32 nå.. svangerskapet mitt har ikke vært en enkel tid,har vært mye dårlig,helt fram til fjerde eller femte månde.men nå føler jeg at det begynner å gå litt nedover med meg igjen,vil ikke bli like dårlig som jeg var .. det var ikke noe deilig! heh,men nå har jeg liksom ikke noe matlyst,mye svimmel å kvalm.. det er ganske varmt her nå opp til 30 varmegrader vær dag,men jeg holder meg for det meste unna solen å varmen,men jeg selv tror ikke det er varmen som gjør meg slik for jeg er vant til varmen å det her er nesten ingenting for meg.. men skjønner ikke hvorfor jeg har blitt slik igjen? er redd for at fosteret "ungen" min ikke får i seg nok energi. pågrunn av at matlysten ikke er på topp. men prøver såklart å spise noe uansett .. å drikker mye,men vil bare føle meg bra igjen.. for nesten hele svangerskapet mitt har vært vond å ekkel. :/ vær så snill hjelp meg .. er gravid for første gang,å alt bekymrer meg . hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138331294-noen-som-kan-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia!

Jeg holder på med svangerskap nr 2... spydde hver dag i 5 mnd begge gangene.. og det er tungt...men det går over!

Selv om du er vant til varmen fra før, så skal du huske at nå er du gravid, og kroppen din reagerer anneledes på varme..

Men det er ikke noe galt i å ta kontakt med jordmor uten om de faste kontrollene, om ikke annet for å stilne bekymringene..

Det viktigste er at du drikker mye, og at du prøver å slappe av.. den lille tar ikke skade av at du ikke spiser riktig så masse som normalt hver dag. den tærer på mor's reservere når den ikke får nok næring gjennom ditt kosthold...

prøv å finne noe lett å spise, som fruktsalat, melon ol. det trenger ikke nødvendigvis være brød og melk..

Dersom du kjenner normalt med liv og ikke har smerter, så vil jeg tro at barnet ditt har det helt fint! den påvirkes nok av at du har det tungt og varmt, så prøv og slapp av og drikk masse, så skal du se at alt går helt fint!

lykke til i sommer-varmen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...