kleine Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg trenger noen tips. Lurer på hvilket barnesete som er det beste til nyfødte? Ska ha barn i desember. Ønsker meg trehjeulsvogn, da jeg hadde dette sist og var ganske fornøyd. Men denne gangen har jeg tenkt veldig på den nye easywalker. Vet ikke helt hvorfor, men har fått for meg at den skal være bra. Noen med erfaringer? Har dere kjøpt den? Hvilken pose anbefaler dere, blir jo en vinterbaby og vil gjerne være godt forberedt. Sist hadde jeg voksi, men det er jo noen år siden, er den like populær og bra? Må ha ny i tilfelle, da jeg har kvittet meg med alt babyutstyret. Håper på tilbakemeldinger og evnt nye tips:)
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Anbefaler voksi posen! Den varer ivertfall lenge (barnet mitt kan bruke den enda og han er snart 3 år!) Alle de andre posene jeg har sett, er veldig små og varer kanskje bare til barnet er 1.5 år. Voksi pose kan jo også brukes som event. dyne.
Hyacinth Bucket Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Easyalker er en god vogn. Beste vognposen vil jeg si at enten er odenwälder lammy xl eller easykid.
Minnie Mom Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Har ingen personlig erfaring med Easywalker, men tror det er en god vogn. Det eneste minuset jeg har lagt merke til er at fotbrettet ikke er justerbart. Ang bilsetet ville jeg ha valgt Maxi Cosi med base, det er helt suverent. Voksipose er en klassiker, hadde det selv til førstemann. Denne gangen kjøpte jeg en Odenwalder Lammy (en sånn md lammeskinn i bunnen) i tillegg for å få plass oppi softbagen. Den er kjempegod og mye enklere enn voksiposen.
mamma-07 Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Vi har easywalker sky er veldig fornøyd med den vi har hatt den med til syden 2ganger kjøpte bagen som du kan ha den i når du reiser. Det er en utrolig lett vogn å trille med. Men det er noen minussider shoppingbagen er vanskelig å komme til når barnet sover i liggestilling, fotbrettet er ikke justerbart og den har ikke helt rett rygg når den er satt på øverste hakk. Dette gjør så barnet blir liggende veldig bakover det synes 1-åringen vår er forferdelig kjedelig han vil jo gjerne se litt av verden også. Vi tenker derfor på og kjøpe en sportstrille hvor han kan sitte mer oppreist. Men ellers er vi veldig fornøyd. OBS ikke velg lys farge vanskelig å få den ren kan bare vaskes på 30grader. Lykke til med vognkjøp.
kleine Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2008 Takk for svar jenter:) bare lurer på en ting til. Hva koster Easy SKY ca i Norge, med bag og stelleveske og regntrekk:)?? kan få den får mellom 4000-5000 komplett i tyskland og vil gjerne sammenligne med dyre Norge
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Kanskje også vurdere Teutonia Spirit S3? Den kan settes rettere opp i ryggen, og sittedelen er dessuten vendbar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå