Gå til innhold

Stellebord + badekar/badebalje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor anbefaler dere å kjøpe et greit stellebord med flere skuffer?

Ser at det er mange som anbefaler å kjøpe badekar utenom stellebordet. Forslag til hvor vi finner dette, og hvor store bør de være?

Skrevet

jeg kjøpte uten skuffer. Kjøpte korger for å ha ting å klær i . Er to store hyller under. Kjøpte på skeidar.

Ville ikke ha med balje nedi. Vil ha balje utenom istedet.

Skrevet

De har fine og billige baljer på ikea:) Der har vi tenkt å kjøpe:)

Men har ikke funnet ett etellebord jeg vil ha da.

Vi skal ha ett med mange skuffer, da vi må bruke stellebordet som klesplass for den lille:)

Skrevet

Til mine to barn, kjøpte jeg stellebord på Ikea, med stellepute oppå. Det er ikke skuffer i det, men jeg hadde ting i kurver under, og det var veldig praktisk og greit. Ellers går det jo an å kjøpe en kommode og ha stellepute oppå. Jeg synes det var veldig greit med stellepute, for da kan man legge barnet på gulvet eller andre steder i huset.

Badekarene som er integrert i stellebord er så bittesmå at du ikke får brukt dem særlig lenge. Kjøp heller en balje. Det har de mange steder. Ikea (ja, jeg liker Ikea, hehe) har en fin badebalje med gummistriper i bunn. Den er ikke dyp, men ganske lang, og kan brukes lenge. Ellers har jeg brukt Tummy Tub til babyene til de har vært 5-6 mnd. Kjempefint, syntes jeg!

Det fine med badebaljer er at de kan henges på en krok på veggen/døra, så tar de ikke plass på gulvet.

Skrevet

jeg har kjøpt asia stellekommode, har 4 skuffer, balje og stellematte som lokk. følger også med topplokk til kommoden slik at man kan gjøre den om til en vanlig kommode den dagen ungen ikke trenger balje/stellematte lenger. koster 1500kr på babymagasinet på grønland torg

vi har valgt dette da vi skal ha det inne på badet og skuffer er best slik at det ikke blir generert mye støv/lo fra klærne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...