noggie Skrevet 29. juli 2008 #1 Del Skrevet 29. juli 2008 Er det flere som har hatt problemer med NAV ang. dette? Ble anb. dette pga mange anfall( 6-7 i uka) men etter purringer dreit de i spesialisten min og ville bare snakke med privatlegen som aldri sendte svar videre. Etter nesten 1 år med venting truet de meg til å rtekke saken noe jeg da gjorde da jeg skulle flytte likevel. Går nå delvis attføring/ delvis ansatt i attføringsbedrift. Her har de anbefalt ny søknad, noe som virker som et problem for mitt nye navkontor. Er etter 1 år på nytt sted nede i 3-4 anfall i uka( men nesten anfallsfri nå som er gravid. De kommer dessverre tilbake etter fødsel og da mye kraftigere). Kan til tider ike bruke off. transport men bor for nærme buss til å få TT.kort. Er lite arbeidsplasser akkurat her jeg bor, men fungerer til vanlig fordi har topp familie som stiller opp og avlaster. Lønna fra attføringsbedriften er latterlig lav og vil jo miste attføringsdelen etter fødsel hvis har skjønt det. Hva gjør man? Har prøvd å be om bare delvis tidsbegrenset eller no sånt( blir vel bedre før eller siden) og kan ta ringevikariat i barnehage/ skole men dette er de ikke særlig lydhøre for. Hvor får man hjelp? De vet ikke en dritt om epilepsi. Anfallet varer 1/2 - 1 time og må så sove 3-4 timer. Når i h#*¨3 skal jeg jobbe da? Har en fra før som skal ha oppmersomhet og. Er mulighet for jobbe hjemmefra men dette vil isåfall øke verdien på huset. Kan de alikevel hjelpe med å sette opp dette? Ble litt langt og rotete dette, men fint om noen kan hjelpe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138330416-epilepsi-tidsmessig-uf%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #2 Del Skrevet 13. august 2008 Varer anfallene dine i 1/2-1 time??? Epilepsi anfall?? Jeg har epilepsi selv, og trodde virkelig ikke man kunne ha så lange anfall.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138330416-epilepsi-tidsmessig-uf%C3%B8r/#findComment-138449224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
noggie Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 14. august 2008 Annfall kan være korte og lange ettersom type. Mine varer stort sett 1/2- 1 time.Det har de alltid gjort. Det lengste jeg har hatt er 6 timer, da var jeg 16 og ble nesten kvalt( tunga hovna opp og snudde seg og hindret lufttilførsel). Ble sendt frem og tilbake mellom 2 sykehus( i sommerferien, går jo over til voksenavd. da) før de aller nådigst tok meg inn. Dette resulterte i at hukommelsen ble borte i 3 dager( visste ikke hvem mamma var engang) og er fremdeles litt borte innimellom( er blitt fortalt dette av familie og leger da ikke husker alt selv). Noen ganger går de over i serieanfall( flere etter hverandre uten opphold). Vet flere på SSE som også har det samme. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138330416-epilepsi-tidsmessig-uf%C3%B8r/#findComment-138458601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå