Gjest Sauen og dingsen Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Hvis du eier tusen plommer kan du leve hele året Har du hull i dine lommer kan du klø deg selv på låret Jeg har verken tusen plommer eller hull i mine lommer - jeg har bare godt humør, og kan klø meg hvis det klør! Noen andre med gode sanger som har gått i glemmeboken? Har sunget på denne i hele dag...=P
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Først kom et lass med lisser, et lass med lakrislisser; og lakrismus og røde brus, og sjokoladenisser! Så kom en bil med boller, en bil med kokosboller, og kakemenn og is i en vaniljeis-beholder! Så kom en vogn med vafler, og saft på små karafler; og bær på glass, og ananas, og skje og kniv og gafler! Så kom en buss med resten. Nå har vi allting nesten som er å få av godt - så nå kan vi begynne festen!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Santa Lucia, dreit oppi lia - men husker ikke resten ( Rock'n'roll, fiskeboll Kjøttkaker og fårikål osv )
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Santa Lucia dreit oppi lia da hun var ferdig lukta det jævlig så kom tre vise menn sleika det opp igjen santa lucia dreit oppi lia... Glade jul, heng i og pul så blir det barn til neste jul... I morgen har vi fri fra skolens slaveri og lærerne de henger vi, og frøknene de denger vi, og bøkene de bruker vi til dasspapir!
Felix&Lurifax Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Sancta Lucia, dreit oppi lia, da hu var ferdig lukta det jævl... Inne i min mosters mage er en liten barnehage, hun skal nettopp nå bli mor, til en tvilling og hans bror. Hvis jeg lytter med mitt øre tett mot magen kan jeg høre, to små glade unger skravle, inne bak min mosters navle.
giggsi Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Deilig er den himmel blå,Knoll og Tott skal ut å gå. To små nisser,står og tisser På vår nye statsminister. Kåre Dasslokk heter han. Og han er en skalla mann.
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 oj, den var lenge siden, giggsi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå