*Rutletutt* Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Har sippet i hele morges - tenk lille frøet mitt er blitt så stor jente! Det er en skikkelig spesiell dag, og jeg har mimret om fødselen siden i går (det var den 28. "alt" skjedde - hun ble født 01.01 den 29.) I dag fikk hun bursdagspresang av storebroren som tydelig falt i smak! En FP elefant med klosser som lagde lyd:o) Senere i dag blir det besøk med hjemmelaget pizza, masse god salat, fruktsalat til dessert og nybakt gulrotkake til kaffen. Gratulerer så masse med dagen, jenta mi - elsker deg!
Blå + en i magen Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer med dagen til deg og jenta di!! Tiden flyr så det gjelder å nyte hver dag som går... Ha en kjempekoselig feiring!
*smula* Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer! Det er ikke mange dager til min lille kråkebolle også blir 1 år. Tiden har gått så utrolig fort.
Mammapudding Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer med dagen:) Det går jo så fort..bare 8 dager til Leah er 1 år..kommer nok til å felle noen tårer da jeg også;-)
lillegull:) Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 ååå, min lille klump blir 1 år 11 august og jeg mimrer allerede jeg.. og gråter..hihi.. tiden går så fort og nå er det tilbake på jobb og mini skal i bhg.. blir så rart. synes ikk edet er lenge sidn han kom.. gratulerer så masse til jenta di. kos dere masse:)
1baby,og 1 spire Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer så masse med go jenta de, håper dere får en kjempe fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå