Gå til innhold

Til dere mødrer der ute som er så perfekte og aldrig gjør noe galt....

Anbefalte innlegg

jeg er ingen mor, men har planer om å snart bli..

La meg forklare, jeg har vanka i et møkka miljø i 2 år (noe som var nok for meg )

jeg kjente damer, som brukte sprøyter, amfetamin, piller, heroin, og de mødrene som bare tok en uskyldig joint nå og da..

og skal jeg forklare deg en ting..

da du er så dum å sitter å røyker, så er du som regel dum nok til å ikke forstå hva som feiler deg som en person når du tillater deg selv å forklare menneskeligheten at det ikke tar noen skade osvosv..

jeg satt med nåla i armen jeg, å skulle forklare hele menneskeligheten hvorfor det ikke var så forbanna ille, kan man sammenligne det med hasj, nei.. men det begynte faktisk der... ikke det at noen garantert havner der pga hasj, men det kan faktisk skje fortere enn man innser selv..

det er ikke mange mndr siden jeg satt å røyka hasj å ikke trodde det ville ta noen skade av livet mitt.. men vetduhva?

i dag sitter jeg frisk som en fisk, både helsemessig og har en frisk tankegang..

du burde kanskje revurdere tankene dine i forhold til din livskvalitet..

hvis du virkelig føler at det er OK å være sløv å slack rundt ditt eget barn, å det gir deg god samvittighet, for all del.. ikke bare ødlegegr du deg selv men barnet ditt også... å da håper jeg noen trer inn i bildet for å snakke litt vett oppi skallen din..

- Fra en ærlig og tidligere rusmisbruker

Fortsetter under...

Det er ingen som er perfekte! Alle ha sine små feil , som gjør at man gjør noe galt engang i blant!.....Men har man valgt å bli mor, så har man ikke lenger bare ansvar for seg selv! Du har ansvar for et annet menneskeliv. Å være mor er verdens viktigste oppgave. Det er du som er forbildet og det er viktig å ha det i tankene. Jeg synes at de som velger å ruse seg , egner seg lite til å bli eller være mor! De som ruser seg er egoistiske!!!

Rusavhengige burde aldri få barn!!!

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...