Gå til innhold

Må klage litt - vaskemaskinen er gått istykker, har 4 barn og 12 dager til termin og to uker til den blir fikset...

Anbefalte innlegg

Blir fint det, å ha vaskerommet overfylt når jeg kommer hjem med liten baby og nok å gjøre med amming og våkenetter... Har heldigvis fått vasket noe av babytøyet så jeg tror det holder til sånn med en gang... håper iallefall det. Men ellers så blir det vel litt håndvask fremover, har jo bare to mammabukser som passer nå i sluttfasen... Luksusproblem for oss i Norge, men i niende måned så er det vel lov å klage litt?

Fortsetter under...

Kjipt, altså! Kan du ikke få låne vaskemaskin hos naboen eller noe? Jeg ødela håndtaket til døra på vaskemaskinen vår, og har plagdes med vaskingen. Fikk døra igjen, men måtte ha hjelp til å få den opp, så klarte ikke være så effektiv mens gubben var på jobb. Så kom mamma og pappa på besøk og de kjøpte ny vaskemaskin! Den kommer i dag, gleder meg veldig siden det var den dyreste og beste de fant.. Gærne folk, men jeg er storfornøyd :) Håper det ordner seg for deg også!

Joda, det ordner seg tillslutt. Får bare holde ut litt nå...

Så heldig du er da! Fine foreldre du har...kos deg med den nye maskinen, den er deg vel unt!

Vaskemaskinen vår gikk og i stykker.. men den var eldgammel, så prøve ikke en gang å reparere.. gikk rett på fyllinga gitt og ut og kjøpte ny som ble satt opp dagen etter.. den jeg egentlig ville ha måtte jeg vente en uke på, og det orket jeg ikke så da ble det et annet valg.. fikser ikke at klær skal hope seg opp nå som jeg har gjort mitt beste for å bli "clean" før fødselen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...