Gå til innhold

Erfaringer med quinny freestyle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevn alt du vet... vekt, trille og liggekomfort, hvordan er den på vinterføre? Vurderer og kjøpe, men er usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styr unna den vogna, elendig kvalitet. Du kan lese andres erfaringer på www.barnevognguiden.no

Skrevet

Jeg har en venninne som har hatt denne fra første dag og er superfronøyd. Hun har brukt den i mange år. Har ikke erfaring selv. Jeg kommer til å velge en med fast forhjul da det sies at det er mer stabilt.

Skrevet

Jeg har helt vogndilla, og har vel hatt 6-7 vogner på snart 2 år. Qyuinny Freestyle var den verste av dem. Styr unna som nevnt ovenfor.

Skrevet

elsker min!! utrolig god å trille, ligger godt og selv om det er flere som IKKE liker den, er det fortsatt mange som liker den :D:D storfornøyd jeg..

Skrevet

Smaken er vel som baken - delt når det gjelder den og...

Jeg har den, brukte den først til eldstemann fra han var ca 7 mnd til han ikke trengte sportsvogn lengre, han var vel 2-2 1/2 år.

Bruker samme vogna til Litja og, er kjempefornøyd jeg! :-)

Det er jo en ganske tung vogn i kg da, tror den veier 15 kg, men man merker ikke det når man triller den pga fremhjulet. På vinterføre er den og bra, er bare å låse fremhjulet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...