Hyacinth Bucket Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Nevn alt du vet... vekt, trille og liggekomfort, hvordan er den på vinterføre? Vurderer og kjøpe, men er usikker.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Styr unna den vogna, elendig kvalitet. Du kan lese andres erfaringer på www.barnevognguiden.no
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har en venninne som har hatt denne fra første dag og er superfronøyd. Hun har brukt den i mange år. Har ikke erfaring selv. Jeg kommer til å velge en med fast forhjul da det sies at det er mer stabilt.
Nicita73 Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har helt vogndilla, og har vel hatt 6-7 vogner på snart 2 år. Qyuinny Freestyle var den verste av dem. Styr unna som nevnt ovenfor.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 elsker min!! utrolig god å trille, ligger godt og selv om det er flere som IKKE liker den, er det fortsatt mange som liker den :D storfornøyd jeg..
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Smaken er vel som baken - delt når det gjelder den og... Jeg har den, brukte den først til eldstemann fra han var ca 7 mnd til han ikke trengte sportsvogn lengre, han var vel 2-2 1/2 år. Bruker samme vogna til Litja og, er kjempefornøyd jeg! :-) Det er jo en ganske tung vogn i kg da, tror den veier 15 kg, men man merker ikke det når man triller den pga fremhjulet. På vinterføre er den og bra, er bare å låse fremhjulet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå