Gå til innhold

Sliten i varmen ;(

snart tvilling-mamme

Anbefalte innlegg

Ett lite klagebrev......

Sitter her å syns litt synd på meg sjøl. Alt er fælt om dagen liksom! STOOOOR mage, sliten, varm, null søvn, kynnere dødnet rundt, og itte minst......savne beina mine no enormt!!! Trudde itte d va mulig å få slike stokker tel bein....hehe;) Prøver å sjå humoristisk på detti, men itte støtt like lett. Manglende søvn gjør sitt tel att verken humør hell tålmod er på topp. Er i uke 31 nå, så håper tida går kjempefort nå!

Flere som skjønner å j prater om??? Hehe....regner m d....

I såfall.....dere har min fulle sympati;)

Takk for att dere ville "høre" på meg. Godt å få d ut!!

Fortsetter under...

Det er bra å ha enn sånn side som dette man kan klage til. Jeg er i uke 36 og har føtter som tømmerstokker. Herregud jeg trodde ikke det gikk an å hovne sånn opp. Har fått gratis Botox i trynet og leggan er blanke som pølseskinn. Føles som om huden skal sprekke når jeg går i trapper. Puster som en hvalross når jeg skal snu meg i senga. Tuuuungt. Var på UL i dag og det viste i snitt 2400 og 2600 gr. minus noe feil margin.pluss vann og to morkaker. Så vi har litt å drasse på ja ;o) og det er lov å synes synd på seg selv.

Sliter i varmen eg også, andre er glade når sola endelig kjem. Eg jubler når det er overskya og litt kjøligere ute... Hehe... Så har det fantastisk om dagane!

Ellers så trur eg at eg er en heldig tvilling-gravid... Er i uke 29 og har ikkje antydning til hovne bein i heile tatt. Så slipper DEN biten.

Har heller ikkje merka nåke til desse kynnerene alle prater om. Mulig eg har hatt dei, men dei har i alle fall ikkje vore plagsomme! Hehe... Har hatt litt mensmurringer til tider, men har gått fort over.

Kondisen kunne selvfølgelig vore LITT bedre, men kjem seg vel når tvillingene er født! :) Og sover heldigvis KJEMPEGODT om nettene (så lenge temperaturen er normal vel og merke..)

Så sånn sett føler eg at eg ikkje har lov å klage noe særlig egentlig! (bortsett fra på varmen... Hehe... )

Men forstår at dere ikkje har det lett dere som plages med så mye! Men dere hadde ikkje så veldig lenge igjen, så snart ferdige med det! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...