Gå til innhold

tørke klær på stativ ute på terassen/i hagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Falmer ikke klærne i sola da? Lurte på å sette stativet ut nå før jeg går på jobb. Herligere å tørke klærne ute i frisk sommerluft, men er redd sola skal "ta" fargene på klærne? Hva er din erfaring med dette?

Skrevet

Du kan vel sette klærne i skyggen? Det er vel såpass varmt at det tørker fort alikevel, dog ikke så fort som om det skulle stått i sola.

Skrevet

Jeg tørker ofte ute, men har ikke merket noe til falming. Det er jo bare snakk om noen timer, og ikke hver dag. Dessuten henger de jo nokså tett, så det er bare de ytterste plaggene som får direkte sol på seg. De jeg er mest bekymret for henger jeg for sikkerhetsskyld opp på vranga, uten at jeg vet om et har noe for seg :o)

Skrevet

Joda sant det - kan jo prøve i skyggen. Men hva om jeg legger et tynt hvitt laken over hele stativet etterpå? Hjelper det mon tro?

Skrevet

Jeg tørker alltid ute. Mørkt tøy man er redd for tørkes på vrangen. Og det er vel helst klær i naturmaterialer som falmer mest. Har aldri tenkt på det som ett problem. Og har drevet med aktiv utetørk i over 25 år:)

Skrevet

tror nok ikke du trenger tenke på falming for kun en dag, men om du hadde hengt samme sorte toppen ute hver dag det var sol så hadde det nok skjedd.

jeg har vasket klær til den store gullmedaljen disse dagene, 2-3 maskiner hver dag og sett bunnen av skittentøyskurven hver dag. tørker jo på en dag, selv i skyggen. jeg har ikke sol på altanen før i fire tiden, og da er allerede klærne nesten tørre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...