Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Sikkert et veldig dumt spm men jeg lurer allikevell. Nå i varmen er det mye bading på gang her, farmora til jentungen mener at med en gang jenta kommer opp fra bassenget må man skifte badedrakt. Selvom det blir bading 10-15 min seinere igjen. Hun mener at ellers får jenta urinveisinfeksjon, kan dette stemme? på så kort tid mener jeg.. Jenta er forresten 2 år og 8 mnd..
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Ikke hør på farmora. Det er måte på til hysteri. La jenta gå naken, kose seg i varmen og med badet. Gi masse drikke. Ta på klær når det blir kaldt. Tenker det går helt strålende
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Samme jeg tenkte!! Når man er ferdig å bade blir det jo vanlige klær igjen.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Ikke hør på gamle sagn som dette. Akkurat som mamma sa til meg da jeg var liten at jeg ikke måtte pelle på navlen for da datt rompa av.... I varmen så drikker de masse og dermed så skylles eventuelle basselusker ut før de klarer å lage infeksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå