Gå til innhold

Har A-hus god oppfølging etter HELLP?

Mamman til gullet og klumpen

Anbefalte innlegg

Ved forrige svangerskap fikk jeg HELLP i uke 25 og fødte 28+1, da på Ullevål. Jeg lå på obs posten der 2 uker før fødsel, men nå har vi flyttet og jeg skal føde på A-hus. Men jeg aner jo ikke hva slags oppfølging de kan tilby der? ( er nemlig livredd for å få HELLP på nytt og føde enda tidligere)

Jeg er bare en måned på veg, testet positivt for to dager siden, men skal til legen om 2 uker ( hadde en legetime da tilfeldigvis) Har lest litt her nå, og har forstått det slik at flere starter tidlig på Elbyl-e. Kanskje det er noe jeg bør kreve? Er det sykehuset som foreskriver det, eller fastlegen? Jeg tror ikke min fastlege kan noe særlig om det her jeg....

Nå skriver jeg meg litt bort her, det jeg lurte mest på er jo hvordan Ahus vil følge meg opp. Har de observasjonspost for gravide? Er den nye delen åpnet enda for gravide? Hvordan blir den nye intensivavdelingen til de nyfødte?

Mange spørsmål her, og jeg tar hjertelig i mot alle svar.

Fortsetter under...

Takk for svar :o)

Satt og søkte litt i stad faktisk og fant ut at de har observasjonspost for gravide med 4 sengeplasser og egen prematuravdeling i hvertfall. Men hvordan de vil følge opp MEG stod det naturlig nok ikke noe om. Hahahaha.

Men jeg tror jeg skal ringe legen min i morgen for å få en tidligere time slik at henvendelsen til sykehuset kan gå litt raskere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...