Gå til innhold

Emmaljunga Smart Duo Combi m/Emmaljungas First Class 0+ bilsete

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å kjøpe en Emmaljunga Smart Duo Combi m/Emmaljungas First Class 0+ bilsete. Men er litt usikker på bilsetet. Har ikke funnet noen tester med dette, og heller ingen erfaringer. Noen som har kjennskap til dette bilsetet? Veldig kjekt å kunne bruke bilsetet på vogn-understellet. Maxi Cosi har også en variant med modellen Mura, men på denne vognen blir håndtaket på vognen for høyt for meg.

Vurderer derfor Emmaljunga, og synes vognen virker robust og solid.

Fortsetter under...

Litt lenger ned på siden eller på side 2 ligger det en tråd som heter "Bilstol på Emmaljunga vogner". Der har jeg fått endel tips og råd fra folk som har Emmaljunga bilstolen... Du kan se på den tråden. Av samme grunn vurderer vi Emmaljunga Edge Duo Combi og Emmaljunga First Class 0+ bilstol med base for bil....

Et lite tips.

Vognunderstellet til emmaljunga edge er blytungt. Ikke særlig snerte å ta ut og inn av bilen i det hele tatt. Har vogna selv og kunne ikke vurdert tanken engang å bruke bilstolen på det understellet.

Vi hadde maxi Cosi stol og den kan festes på utroig mange understell. noe som gir mye større rom for variasjon etter behov Det som i mine øyne er praktisk med det er at man kan ha en liten tralle f.eks quinny zapp eller TFK bugster liggende i bilen og så er det lettvindt å bare klikke bilstolen på når man skal noe lite. Om man alikevel må dra på den store tunge vogna så er vel litt av vitsen borte... Kanskje litt praktisk om barnet sover i bilstolen å slippe å vekke det, men i mine øyne er ikke det grunn god nok.

Ja det var min mening etter å ha vært i bilstol/vogn jungelen en stund;)

PS. Kan anbefale emmaljunga edge som bagvogn da. Den er bare herlig;) derimot som sportsvogn blir den blytung å trille.

Lykke til med valgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...