Gå til innhold

Quinny freestyle vs. Teutonia spiitS3. Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på å kjøpe en av disse, men er usikker på hvordan som er best.

Det eneste jeg ser er at Teutonia vognen ikke har lufthjul, det er vel dumt når man bor i nordnorge? (tenker på mye vinter og snø).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har quinny, og er veldig fornøyd, fikk den veldig billig, det er forskjellig salg på de hele tiden, så jeg synes det var et veldig bra kjøp, bra demping, handbrems, svingbart forhjul, roterbar sportsdel, passer til izi sleep bilstol. Jeg trodde hardbagen ville bli fort for liten, men den passer enda til lise på 7 mnd.

Så jeg er veldig fornøyd, relativ lett å slå ned, lett å ta av hjulene så den blir enda mindre. følger med pumpe til dekkene, og jeg hadde ikke noen problemer på vinterføre, var ikke på de verste turene da, siden lise var såpass liten.

har inegen erfaring med andre vogner til sammenligning desverre.

håper dette kom til nytte

Skrevet

Jeg hadde Quinny og solgte den og nå har jeg Spirit S3. Mye mere fornøyd. Som du kanskje har hørt så tipper Quinny veldig lett når barnet blir litt større. Min tippa med ungen i og var jeg fornyd med vogna ja.

Man han få kjøpt lufthjul til Spirit bak, men ikke til framhjulet...

Skrevet

Har Quinny og er storfornøyd!!

Har aldri hørt at denne vognen skal kunne tippe lettere enn andre, og jeg kjenner veldig mange som har den. Bare hørt positive ting =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...