LonePone Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Jeg trenger litt hjelp med å velge en vogn. Vi har i dag en Quinny freestyle 3XL, den er bra den, men jeg skulle gjerne ha hatt en vogn som er lett å slå sammen og som ikke tar så mye plass. Jeg har kikket litt på zapp og hadde vel bestemt meg for denne, men det var før jeg så Bee. Nå er jeg veldig usikker. Vi har en jente på 3,5 år og en gutt på 15 mnd. Hva ville dere ha valgt? Det skal sies at vi har en sliten paraplytrille fra Jysk og mannen min mener at den holder helt fint til vårt bruk, men jeg vil jo så gjerne ha en ny og litt mer solid en. Takker for tips og råd.
snartmammapåny Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Zappen kan ikke reguleres i ryggen, det er et kjempe minus i mine øyne. Derimot så blir den ekstremt liten, så kommer helt ann på hva du skal krever av vogna. For meg er det iallefall viktig å kunne legge ned ryggen, iallefall litt så barnet får en hvilestilling om det blir trøtt på litt lenger handleturerturer eller så man kan bruke vogna som ferievogn. Vet ikke så mye om bee, men den kan iallefall legges helt ned og skal vist nok være super å trille, ifølge de som har den. Den ser litt større ut enn zappen, så like liten blir den nok neppe sammelagt. Ja dette var jo mine tanker om disse to vognene. Jeg hadde nok valgt bee om jeg skulle ha vogna til litt mer en en runde på det lokale kjøpesenteret. Men kommer jo helt ann på hva du skal bruke den til;)
Minnie Mom Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Ta en titt på Titanium Breeze, den er som zappen bortsett fra at man kan legge den ryggen. Har begge to og Breeze er jeg igrunn mer fornøyd med.. )
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Jeg hadde gått for Zappen,vi har den og er godt fornøyd. Siden du har en annen vogn,så kan du jo bruke den på lengre turer hvist barnet vil sove. Vi bruker den til våre barn på 15mnd og 3.5 år,tåler jo opp til 20 kg. Og det er et STORT + at den blir så liten når man slår den sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå