jentebanden Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Er det noen som har noen sanghefter liggende? Skulle gjerne hatt noen sanger, men ingen jeg kjenner har noen. Kan noen hjelpe meg?
jentebanden Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2008 Har du? Å, det hadde vært flott! Vil gjerne ha alt! Men sånne personlige trenger jeg ikke da. Velkomstsang, mat-sang, og evt. kaffe-sang.
Smiiil :o) Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Velkommen mel: la det swinge Ifra brudeparet kom invitasjoner for de skulle nemlig ha en bryllupsfest Og her sitter mange flotte menn og koner, som er sprekere enn bryllupsgjester flest. La det swinge, la det rock`n roll..... (som opprinnelig) Vi skal kose oss med mange flotte taler, som for brudeparet volder litt besvær. De skal lide seg igjennom mange kvaler når det røpes litt om hvordan de to er. refr. Her serveres mange gode, flotte retter, og vi setter pris på alt det som vi får. Det på sidebeina seg helt sikkert setter, men det smaker godt når det ned halsen går. refr.
jentebanden Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2008 Hihi, så morsomt da! Jeg har aldri hørt en sang skrevet med den melodien før, det var morsomt! Tusen takk!
Smiiil :o) Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Kaffesnag Mel: Per Spellmann Ja, nå skal det smake -vi kaffe skal få, og kakene skal ikke lenge her stå. Vi alle er sultne på godsaker blitt og kaffelukt skaper jo god appetitt. Velkommen til vårt kaffebord vårt kaffebord -velkommen vær Forsyn deg nå rikelig -tenk ikke på at dressen din strammer slik at du blir blå. Tenk ikke på kjolen som krympet i vask. Drikk kaffe og spis , ellers blir du så dvask. Velkommen til vårt kaffebord....osv.. Ja, slipp deg nå løs og la munnen din gå. Fortell alt du vet og alt som du selv så. Og har du ei sett det - fortell likevel. Pluss på slik at du ikke tror på det selv. Velkommen til vårt...osv...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Bryllupet til et vennepar hadde denne som jeg syns var litt artig. Fritt etter Pomp & circumstance march "forspill i ca 2 minutter. Mens vi lytter til forspillet og venter på at brudeparet skal komme inn, har vi god tid til å smile og nikke til hverandre, i håp om at alle vil utstråle en positiv ånd av glede og tilfredshet. Hils på de som står ved siden av deg. Husk også å sende brudeparet beundrende blikk og smil mens vi synger når de kommer inn" Vårt brudepar vil vi hylle alle sammen i lag vi vil gje-erne fylle dem med glede i dag Vi vil sa-a-lutere for brudeparet i lag la os a-applaudere de er midtpunkt i dag alle er vi så glade begge sa de jo JA for vi hørte de sa det, derfor er vi så glad (x2) kjærligheten den lever nå kan a-alle se disse to her som svever, vi er glade for det (x2) "mellomspill i ca 1 minutt, smil til brudeparet. Ikke distraher brudgommens far som snart skal ønske velkommen. Ikke se på brudens far som er litt nervøs før han skal tale. Gjør deg klar til de to siste versene som synges forte fotissimo, som begyr meget kraftig, Ta skikkelig i!!" Ta nå i med din stemme gi nå alt det du har ingen av oss skal glemme dette bru-udepar Vi vil ønske til lykke på kjærlighe-etens vei må alt godt dere smkke, på livets landevei (x2) "vi gir brudeparet en skikkelig applaus, hurrarop er tillat!" Jeg syns den var litt søt jaffal )
jentebanden Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2008 Det var akkurat en slik sang jeg var på jakt etter. Tusen hjertlig, redder jo hele bryllupet du! Så snille dere er som orker å sitte og skrive alt dette!
Smiiil :o) Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 Ellers har jeg : -noen velvalgte ord fra brudgommen -til våre hjem -til svoger -til bruden (fra foreldre) -til min mann -til brudgommen (fra foreldre) Ingen er eksrtemt personlige. Så gøy å lese sangene igjen. )
jentebanden Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. juli 2008 Å, den var kjempefin! Men jeg kan ikke melodien... Må se om jeg finner den da. Og da må også noen spille. Har bare en med gitar, blir det bra da?
jentebanden Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. juli 2008 Nei, de trenger jeg ikke, men tusen takk for tilbudet. Og for sangene! Kan tenke meg det er morsomt å lese igjen ja. Lenge siden dere giftet dere da?
Smiiil :o) Skrevet 28. juli 2008 #12 Skrevet 28. juli 2008 Det er snart 2 år siden. ) Når er den store dagen da?
jentebanden Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 28. juli 2008 Fant den på YouTube nå, ikke akkurat gitarspill nei. Orket ikke høre på det en gang. Men teksten var fin da, kunne godt tenkt meg å bruke den da!
jentebanden Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 28. juli 2008 Tørr nesten ikke si det, ettersom jeg ikke har kommet lengre enn til å lete etter sanger. Den er neste fredag... Iiiiik...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. juli 2008 #15 Skrevet 28. juli 2008 Den er litt voldsom - brudeparet her hadde en med keyboard med seg så han kunne fake litt orgel )
Smiiil :o) Skrevet 28. juli 2008 #16 Skrevet 28. juli 2008 Det er ikke lenge til nei. Spennede da. ) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå