snurkelurke Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 vet dere om det går an å låne underskjørt der. og får man kjøpt korsett der?
Live_79 Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Hei! Du får låne underskjørt når du prøver kjolene, men må selvsagt kjøpe til kjolen du velger. De selger korsett der ja. Men jeg tror nesten jeg ville anbefalt deg å kjøpe det et sted de virkelig har peiling. Jeg var ikke komfortabel med det jeg kjøpte der, og nevnte dette ved neste prøving. Hun fikk beroliget meg med at det var riktig størrelse. Men dessverre var det ikke det, og jeg hadde en stygg "bul" over brystet på selve dagen. Sikkert bare jeg som la merke til det, men det var kjedelig å irritere seg over det hele dagen... Masse lykke til!!! )
snurkelurke Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2008 takk! har hørt om noen salonger som låner ut underskjørt skjønner du.. får fikse meg eget korsett før skreddertimen! veit du om noen butikker i oslo som har det? jeg er helt blank på sånne ting.. for å si det sånn så er brudekjolen en av de få kjolene jeg har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå