anette&tutta mari :) Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Hei:) Er det noen erfarne tøybleiebrukere her ute som kunne gitt meg noen tips om hvordan jeg fjerner flekker på tøybleier? De blir jo rene når jeg vasker de, men sitter igjen litt bæsjefarge her og der. Jeg legger de bare i wetbaggen etter brukt, men kanskje jeg burde legge de i vann av noe slag først i en bøtte??
Eline på vei med nummer to Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Har hørt at det kan være greit å henge de til tørk i sola, da blekes flekkene.
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 det å henge i sola er kjempe effektivt. ellers så kan di kjøpe oksegallesåpe på clas ohlsson. koster vel en 20-30 kr. er det fast eller løs avføring barnet har? viss den er fast, har du prøvd rispapir eller fleecepapir? ellers så kan du skylle av avføringen i vasken først. bare hold i bakkant og skru på kaldt vann;)
anette&tutta mari :) Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 løs avføring ja - er 5 dager gammel men tipset med å henge i sola var ypperlig.. 2 timer i stekende sol gjorde susen... naturen er flott:) Takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå