Idun<3tosmå<3 Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Antar det eneste som hjelper er å fjerne årsaken. Har ikke hatt det på min lille, men på meg selv. Det som lindret på meg var Alo Vera gel, men det vet jeg ikke om baby kan bruke? Men så lenge den lille ikke klager er sikkert det beste å la det forsvinne av seg selv!
3 har blitt 4 Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Varmeutslettet er jo ikke ubehagelig..Det går bort etterhvert av seg selv.
Rebekka og tre vidundere Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Varmeutslett forsvinner fort av seg selv. Jeg ville ikke ha smurt på noe. La huden få lufte seg. Kle av barnet når det er varmt.
Prinsessemamma x 2 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2008 Ok.. Hun har kun hatt bleie på i hele dag, så da får det bare gå sin gang. Blir jo borte når det blir litt kjøligere.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 er varmeutslett rød og nuppete hud? jonas fikk det i går under haken (e) og på skuldrene etter 30 grader ute og gikk bare i bleie.
hotnsweet har 2 små.. Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Lillegutt på 6 1/2 mnd har også fått mye varme utslett de to siste dagene, på ryggen og magen.. Han har bare på bleie, og i dag har jeg hatt han inne og avkjølt. Er nok det eneste som hjelper.. Han har klart å bli forkjøla nå og, pga varmen stakkar..
hotnsweet har 2 små.. Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 Min har bittesmå røde prikker på rygg og mage, regner med at det er det de kaller varme utslett..
anneli84 Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 mhm.. ekke så lett å unngå nå om dagen.... tula mi går i bare bleie,vi har vinduene på vidt gap, og stor vifte. likevel har hun noe utslett.. men blir mest rundt halsen. ikke så lett å holde tørt hele tiden. svette og sikkel. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå