Regnbuemor til 2 Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Babyfrøet av Thierry Lenain. Om noen har denne liggende, eller vet hvor jeg kan få tak i den, så hadde jeg blitt veldig glad! (den er dansk, og er utsolgt fra forlaget.) Send gjerne PM
"charlie" Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 jeg har nylig kjøpt den brukt fra et antikvariat i danmark. (jeg fant antikvariatet da jeg gjorde et fritekstsøk på nett). jeg mener jeg betalte 50 kr for boka og rundt 40-50 i porto. den boka jeg kjøpte var så god som ny, slik selger også hadde gjort oppmerksom på. bare et tips - lykke til!
estragon Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Hei, nå ble jeg nysgjerrig. Hva slags bok er dette?
"charlie" Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 dette er en bildebok for barn om hvordan barn blir til. det som er spesielt er at den også tar opp barn som blir laget "av doktoren" og hvordan det foregår. den er todelt; leser du fra den ene siden handler det om hvordan barn kommer inn i magen, leser du fra den andre handler det om hvordan de kommer ut igjen... men en ganske "kort" bok likevel, veldig kontant og rett på sak. den handler ikke om alenemødre/lesbiske o.l., men stresser heller ikke "fars" rolle, så den kan brukes av de fleste, tror jeg. dessverre er den danske utg utsolgt fra forlaget, derfor må man ut på bruktmarkedet for å få tak i den.
estragon Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Takk for svar! Den skal jeg absolutt se om jeg finner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå