Gå til innhold

Noen i Texas her?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, men savner Texas VELDIG! Er født og oppvokst i Plano (litt nord for Dallas), flyttet til Norge da jeg var nesten 30 år - for en overgang det var. Texas blir alltid hjem for meg, uansett hvor lenger jeg bor her i Norge (og jeg regner med at det blir resten av livet, liker ikke politikken i USA).

Kos deg der borte, litt ekstra for meg og, særlig i dag siden det er vått og kaldt ute her og jeg vet det er ventet 40 grader hjemme i Plano (høres så deilig ut!) :-)

Kjenner ikke til andre norske gravide her, men det dukker nok flere opp :-) Vi er ikke de eneste norske i området her... (er det ca 5000 det er snakk om?) Når har du termin? Vår er "nylaget", og kommer ikke før i slutten av april:-) Vi bor ca 20-25 min fra Katy. (High risk må du forklare for meg)

Annonse

Utrolig trist å høre at du har vært gjennom en dødfødsel!! Håper det går bra med deg!! Blir spennende at det kommer to i begynnelsen av januar da :-)

Jeg bor ved Elrigde/Memorial. Det blir vel øst for Katy det :)

Kanskje vi kunne fått til å møtes en dag? Jeg kan f.eks komme ut til "Katy Mall". (?)

Oj, så du bor i nærheten av "little Norway" leilighetskomplekset som på folkemunne blir kalt dette da det bor så mange nordmenn der, he, he, jeg er mye på den kanten. Har du bodd her lenge? Det hadde vært gøy å treffes, jeg bor 5 minutter fra Katy Mills. Jeg reiser til Asia nå lørdag og blir borte i et par uker, siste sjanse nå vet du, men jeg kan logge meg inn her når vi er tilbake så kan vi avtale møte.

Ja, har hørt om San Brisas, men det er ikke der vi bor :-)

Spennende med Asia da, hørtes rett og slett herlig ut :-) Det er som du sier, en må benytte seg av det nå ;-) Har du flere barn?

Kjekt om vi fikk til et treff, der McRabarbragrøt også kunne vaert med :) (og kanskje det vil dukke opp flere etterhvert:) Da kan vi jo snakke om det meste, uten å "brette det ut for hele verden her" ;-)

Jeg kan bekrefte at San Antonio er en kjempe fin turistby :-) Har allerede vaert der 3 ganger siden vi flyttet her i slutten av januar, og i 2002 var vi der 2 ganger i løpet av de månedene mannen min jobbet i Houston :)

Annonse

• 3 uker senere...

Heisan, er nå tilbake fra rundreise i Asia. Har vært hos legen idag og alt står bra til med "romlingane" i magen!

Skal vi bare få dette hurrican hysteriet over i helgen og planlegge et treff?? Passer meg anytime, så bor jeg bare underkanten av 10 min fra Katy Mills, hva sier dere jenter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...