Gå til innhold

Takler ikke varmen.. sliten, sint og sur..

Anbefalte innlegg

Flere?

Uke 23 nå, forstoppelse og 30 varme grader ute.. Rart man blir litt irritabel?

Forstoppelse i tre dager nå, linfrø og greier av doktoren som skal hjelpe til.. Og i denne varmen er det forferdelig..

Drikke mye nå..

Jaja, flere?:P

Fortsetter under...

Begynnte å jobbe etter 4 uker ferie i dag, og det var ikke bra! Merker at bena begynner å hovne opp skikkelig, og er veldig vonde...Har slitt skikkelig med varmen i dag!! Det er greit når man kan ligge på en strand og bade...ellers er det ganske slitsomt ja...

Jeg takler heller ikke varmen i det hele tatt. Ligger rett ut, og er hos mamma som har basseng så mye jeg kan... legen har sykemeldt meg 100% da han synes jeg skal ta det heelt med ro i og med at jeg har veldig lavt blodtrykk i tillegg, så nå er det bare å pleie kroppen. Heldigvis virker det som knerten har det fint, han spreller som aldri før!

Og jeg som er tilbake fra ferie denne uken, og har hatt 30 varmegrader på kontoret disse tre dagene. Fader meg ikke til å holde ut. Heldigvis ble det bestilt flere vifter på forespørsel fra meg, og den ble høytidelig innviet av meg og de to jeg deler kontor med i dag. Synd å klage på sommer, sol og varme, men med kul på magen er litt svalere dager å foretrekke. Sånn er det bare.... :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...