Gå til innhold

Noen som er gravide igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er du i god form eller? Det er heldigvis jeg, er nesten nødt til det når man har en bitte liten en fra før av;) Deilig å få to tette egentlig, blir fort ferdig, vi tenker to barn. Og barna får en nær lekekamerat;) Masse lykke til, kan jo hende vi snakkes litt her inne.

Jeg er ikke gravid igjen (tror jeg), men håper på en til før sommer 2010. Jeg må tilbake i jobb og jobbe minst 6 mnd først og samboeren er under utdanning på deltid nå, så vi håper at det ikke er en liten inni der akkurat nå. Men problemet er at jeg har hatt en mens etter fødsel(fikk det etter jeg begynte med minipiller) og det er ikke kommet igjen etter 6 uker, så blir å ta en test siden jeg har vært småkvalm i det siste i tillegg:-)

• 2 uker senere...

Annonse

Hei! Vi fikk ei jente 3 april og venter nestemann 20 februar. Dette var IKKE planlagt, og går fremdeles rundt og lurer på hvordan dette skal gå. Det blir vårt 4 barn og vi var igrunn veldig ferdige etter den siste fødselen. Men så opplyst som alt er i disse dager så får vi bare skylde oss selv, og vi har valgt å fullføre denne gangen også. Vi kommer vel inn i noen rutiner etterhvert :-)

jeg har ikke engang fått tilbake mensen jeg=S har egentlig lurt et par ganger om det kunne være noe der inne, men håper ikke det:S jeg må først i jobb slik at jeg får foreldrepenger..

unskyld at jeg spør, men når fikk dere mensen tilbake?

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

• 4 uker senere...

fødte 30 april, er ikke gravid enda, men vi lurer på om vi skal satse på en ny graviditet i febr/mars neste år. Da får vi to rimelig tette.

Da vil eldste være 4år og 8 mnd når nr 3 kommer. og nr 2 være 1 år og 8 mnd. Men det virker litt skummelt å tenke på 3 barn liksom ....

• 2 uker senere...

Ka meiner du med at du er fruktbar før mens?

Hvis du skal bli gravid før mensen kjem tilbake er det vel fordi du tilfeldigvis blei gravid på første eggløsning? Eller?

Eg håper eg ikkje er gravid.... siden eldstejenta kun er 2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...