Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Hei, Har tenkt å kjøpe en bugaboo, er det noen som har en? De er litt dyre, men de er veldig lett å trille og kan brette sammen så at de ta veldig liten plass. Jeg kan ta den på fly i en bag som man kan kjøpe til den. Og det er viktig siden jeg ha familie i England og kommer til å reise ofte ditt. Ville bare høre om noe bra/dårlig opplevelser fra folk som har kjøpt en
karinamissimo Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Den er helt genial! Anbefaler den på det varmeste. Det beste er at den er lett - og den er funksjonell - slipper oppbevaring av stor sportsdel etc mens man bruker dypvogn siden det bare er "et stykke tøy". Reisebagen er veldig bra også - enkel å pakke og veldig fin på reisen til og fra flyplassen samt god beskyttelse under flyturen. Vi er superfornøyde, den er fin å trille også - selv på litt uvørne veier - og grei å løfte over de verste røttene eller huller i veien. Det er en god følelse å ha en vogn som er så fin å se på også - jeg blir helt matt av de store vognene fulle av pikk-pakk - men trenger virkelig ikke å ta med alt man eier selv om man skal ut en tur med babyen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Tusen takk for svar Jeg tror da jeg går for den, av alle vognene i butikken var den det letteste for meg å trille, og som du beskriver virker den veldig praktisk
husmus &2 Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Jeg synes ikke den er noe dyrere i det hele tatt, både OTH, TFK, Teutonia osv koster det samme eller litt mer. Jeg har vært litt frem og tilbake, men jeg finner "færrest feil" med Bugaboo så jeg går nok for den jeg og.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Sant det, de fleste koste litt penger og mange veier et tonn. Det er som å trille en bil, og så skal man ha ungen sin oppi i tillegg!
Lilja121 Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Jeg kjøpte forresten min cameleon i England. Veldig gunstig pakkeløsning med bilsete. Sparte over 4000kr. Fikk den sendt til noen venner som bor der og hadde den med meg hjem på flyet. Bare å google litt. OBS, twoleftfeet.co.uk er ofte billigst, men har fått massevis av klager på nett. Jeg kjøpte fra en butikk i nordengland som også har nettsalg
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Husk at den ikke er noe god på vinterføre, selv med vinterhjul, og at det er mer enn by/kjøpesentervogn enn en terrengvogn. Den er super til sitt bruk, men jeg er glad jeg har en annen vogn å bytte på med for den er langt i fra så perfekt som mange skal ha den til. Og jeg syns den er supertungvindt å ta med på reise da man må ta fra hverandre alle delene når man skal pakke den sammen i reisebagen. Ikke så greit med baby i armene. Da vil jeg mye heller anbefale deg en reisetralle du kan slå sammen med en hånd (feks Bee eller Maclaren techno). Men misforstå meg rett, vogna er fin den altså, men du må være klar over behovene dine. Går du mye tur i skog og mark, bor et sted med mye grus/singel/mye snø vil jeg ikke anbefale den. Men bor du i byen er den bedre, selv om jeg syns den er håpløs å få opp å fortau også pga det vinglete og ikke-ergonomiske håndtaket. Og vogna er faktisk så lett at den kan være vanskelig å trille, den vingler til den ene siden ved den minste "feilpakking" av bagasje. + Stor bag, lett å få av og på til å være duovogn (men ikke ha stelleveske på når du tar av bagen for da raser vogna sammen) Lett å bytte kjøreretning, og å snu barnet mot/fra deg Barnet sitter godt i sportsvogndelen Mange kule accesories til vogna God bruktvogn pris på finn
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 For all del, styr unna denne vogna med mindre du trenger en vogn bare for å bruke på kjøpesenteret. Ikke noe god å kjøre i snø og er man glad å gå tur ute, på grusveier, skogsveier osv kommer man seg ikke frem på en behagelig mate for barnet. Dette er min erfaring da...Solgte den etter 2mnd og kjøpte en klassisk Simo istedet og det er noe helt annet ja:)
mamma til 3 store og 1 liten Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Jeg skal selge min røde Bugaboo Gecko. Babybaggen er ubrukt. Sportsdelen lite brukt i 4 mnd. Selges pga for mange vogner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå