natalina Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Nå som det er sååååå varm her i oslo.........hvor ofte gir dere mm eller vann til bebin deres?
millie+2klumper Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Jeg gir han litt vann hver halvtime ca i denne varmen. Og ammer når han er sulten.. men vekker han ikke når han sover for å gi. Men tror de trenger mye væske de også nå..
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har en jente på 2 uker. Ammer henne når hun vil ha, og gjennomsnittlig er det vel ca hver 3. time. Men noen ganger sover hun lengre, og noen ganger maser hun etter mat hver time... Bør jeg gi henne vann også nå når det er så varmt? Gir dere vann fra flaske, eller bare litt fra en skje? Hvor mye vann skal jeg i så fall gi henne?
millie+2klumper Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 sønnen min er vel tre uker. og jeg gir han vann. de fleste jeg kjenner gjør også d med deres små. kok vann og putt på een flaske. sett flasken i kaldt vann t vannet er lunkent. gi henne så mye hun vil ha innimellom:) husk og koke flasken også. hvertfall med en gang du har kjøpt den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå