Gå til innhold

Doktorgården i Lillestrøm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har hatt konfirmasjonen min der, og mine søsken også. fint lokale altså. fordel er blant annet stort kjøkken. hadde jeg vært dere hadde jeg sjekka ut arbeidersamfundet i lillestrøm. vi skal gifte oss der. liker stilen der mye bedre enn på doktorgården..

ok.doktorgården er kjempesentralt, fin uteplass, ganske fint inni. litt gammeldags med mønstra tapeter så vidt jeg husker. er to etasjer, oppe tror jeg det er litt mer smårom. vet ikke hva det koster, men arbeidersamfundet og doktorgården vil jeg tro ligger på ca det samme. vi har leid samfundet for 12000 (fredag formiddag til søndag).

Sukk, klarer ikke å glemme Samfundet jeg nå... Ringte de i dag, og de hadde ledig 25 april. Lurer på om vi skal fremskynde bryllupet en uke for det.. Først hadd evi 30 mai som dato, så ble det den 2 mai..

Hvis kirken er ledig den dagen da, det er jo viktigst..

det var akkurat det samme med oss. hadde egentlig en annen dato, men flytta det faktisk for å få lokalet.. falt pladask. har bestilt mat fra fagerborg, bestiller du mat derfra stiller de med kokk også.. et lite tips bare. det viktigste er jo at dere er fornøyd med dagen!

Annonse

Å så gøy! Går nok kjempe fint:-D

Jeg stresser allerede her, og har ca 9 mnd på meg;-/ Men tror jeg slapper mer av når lokalet er i boks..!

Lyst å fortelle om detaljene rundt bryllupet da? Er så gøy å høre hvordan andre skal gjøre det:-) Og kanskje plukke opp noen tips her og der:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...