Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Vi var på ferie i sommer, og bestilte bil med barnesete til 2-åringen. Fikk litt sjokk da "barnesetet" var en kloss å sitte på for å komme litt høyere, der man skulle bruke vanlig sele. Vi skulle kjøre i 5 timer, og det var på kvelden, men jeg synes det var ille at gutten var så og si usikret i baksetet. Vi brukte det, men jeg tipper det er mange her inne om ikke ville gjort det, så skal dere på ferie og har leid bil med baresete, vær forberedt ( ta med sete selv) på at dette kan skje!
Milly72 Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Vi har flere ganger leid bil i Italia og fått et helt utmerket barnesete. Kanskje har det noe med hvilket selskap man bruker? Våre erfaringer med AVIS er i hvert fall gode.
Trine & co Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har jobbet med leiebil,og anbefaler alle som bestiller barnesete å oppgi alder og vekt på barna. De visste kanskje ikke at ungen din var såpass liten...
It's all about me Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Vi leide bil med barnesete gjennom AVIS i USA og fikk et drittsete som både manglet sikkerhet og komfort fullstendig. Kjørte til der vi skulle bo og kjøpte heller et nytt sete dagen etter. Så leier man med barnesete kan man aldri vite hva en får nei.
lillip Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Har selv nettopp kommet hjem fra Italia og fikk oss et greit sete etterhvert. Vi skrev både vekt og kilo før vi kom ned, og de prøvde seg på en pute, men vi sa nei det er ikke godt nok og da fikk vi ett fremovervendt chicco sete.. Litt ranglete men mye bedre enn en pute ja!
Den lille prinsesse Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Vi leide også bil i Italia i sommer, fikk et helt greit sete. Eldste satt fint i det, og lille satt fint i sitt. Det er ikke lov å ha bakovervendte seter bak i passasjersetene i Italia, skal man ha en bakovervendtsete må det være i passasjersetet foran. Lille på 8 mnd satt foran i bakovervendt, så satt eldste på 2 bak sammen meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå