Gå til innhold

Sprutgulp/sprutbrekninger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som sliter med dette...?

Gutten på 5 mnd har innimellom kraftige sprutgulper hvor hele måltidet kommer opp igjen.. begynner å bli ganske slitsomt nå, må jo vaske både mine og guttens klær fra topp til tå, inkludert sofa og gulv..

Har snakket med både fastlegen og de på helsestasjonen om dette, men de sier at så lenge han legger på seg (noe han gjør) så er det ingenting å gjøre.. :-/

Prøver å gi ham maten saktere (han er flaskebaby), ta pauser underveis for å rape osv. Men foreløpig ingen bedring.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er både fortvilende og frustrerende.. Opplevde det med førstemann, han var litt mindre enn din er nå, men fikk høre at så lenge det ikke skjedde med hvert måltid og han virket plaget av det så var det ikke noe å gjøre..

Her gikk det bare plutselig over, uten at noe av deg jeg prøvde hjalp noe særlig, så har dessverre ingen tips da.

Sitter han med overkroppen høyt når han får flaske? Kan du evnt dele opp måltidet litt?

Jeg bare lufter tankene litt for skjønner jo at dette er tungt.

Skrevet

Det var jo litt oppmuntrende å lese at det plutselig tok slutt for dere!

Får bare vente og se da.. (selv om jeg skulle gjerne hatt litt sponsing fra Blenda, Omo og strømleverandøren ;)

Skrevet

Min gutt hadde det slik til han var 10mnd, uansett om han drakk mm eller mme. Han la på seg fint hele tiden, men det viste seg at han hadde lactoseintoleranse/melkeallergi..... Har dere testet det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...