Gå til innhold

Hva hvis vannet går i dusjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det merker dere fort. Det er akkurat som en liten sluse som åpner seg og du har ingen kontroll. Hvis du tisser kan du jo stoppe det og det føles som en stråle. år vannet går er du ikke i tvil, heller ikke om hodet er festet og bare litt kommer.

Så vil jeg si du er heldig.... for det er ikke snakk om dl her men LITER..

Å magen vil få et søkk å det kjennes ut som om ungen kommer,for det blir bedre plass "nedover"... På førstemann ble vannet tatt rett før ungen kom å DET kan jeg love deg,at det går deg ikke hus forbi.

Selv tror jeg at jeg går å smålekker litt nå men den kan og være slappe muskler,skal på kontroll på torsdag,termin på LØRDAG!

Annonse

for min del gikk vannet da jeg skulle fise litt rundt ca 5 på mårran, så skvatt jo til for skjønte ikke heeelt hva som skjedde!! trodde nesten jeg fikk diare så måtte jo bare komme meg opp og på do for å se hva som hadde skjedd!! og i truseinnlegge lå det lyserosa veske og skal si det innlegge var det vekt i :P siden det var første gang og en mnd før tia ringte jeg barselen for å være på den sikre siden... og jeg hadde jo rett i mine aninger at det var fostervannet som hadde gått!!

Er spent på hvordan fødselen starter denne gangen... er jo ikke sikkert den starter likedan liksom... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...