Gjest Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 noen her som har barn som nærmer seg 2 år...har dere begynt med do/potte trening?? Celine går i barnehage så dem holder jo på litt der, men er det tid for det nå?
mamsentilprinsen Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 jeg har så lyst å begynne, men har hørt at det er litt tidlig-han er 16 mnd. Slik jeg har forstått det så er sommeren de fyller 2 år den perfekte tid. Så da er det vel bare å sette igang fordere:)
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 ja hun blir 2 i okotber så da er det vel tid for det nå...hun går jo mye uten bleie når vi er hjemme og ute i hagen og da hender det vi setter oss på do, hun har tilogmed klart å tisse der også, men da blir det litt trening på det nå tenker jeg
mizz25 Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Mini her blir 2 år i slutten av august,å han sitt på potta å do =) bruka å kle av han å si at der e potta,bruka ikke å mas på han,så sett han sæ dær når han må tiss =) I dag va første gang han sa tiss,å da gikk vi på do å han tissa å doet =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå