Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har hatt Teutonia Spirit, men var ikke fornøyd så vil prøve en annen. Tror dere jeg gjør noe dumt dersom jeg kjøper OTH urban jungle? Den er stilig!!! Tenkte isåfall å bruke den til nestemann med bag da. Synest bagvognen er kjempe fin!
LegallyBlond Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Enig, med hun over! OTH er en knallgod vogn. Skal også bruke den med bag til en evt. nestemann. Til nå har vi bare brukt den som sportsvogn, har hatt den vognen til begge guttene mine.
Lykke X 4 Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Oth er en fantastisk vogn som er en drøm å trille. Anbefales på det varmeste!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Jeg har tenkt til å kjøpe Teutonia spirit s3 jeg skal kjøpe med hard bag og sportsdel da det er bedre plass i hardbagen og jeg synes denne er penere.
Yvonne04&Leon08 Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 baggen på teutonia er bare 2 cm større en oth sin!
Gjest Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Hvorfor var du ikke fornøyd med Teutonia Spirit? Har tenkt litt på den. Er det bedre plass i OTH sin bag eller sportsdel?? (i forhold til Spirit sin?)
mamman til juliprinsesse Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Vi har akkurat tatt i bruk spirit vogna vår og vi er kjempe fornøyd!!!! den er elegant og lett å manøvrere, lett å slå sammen, lett å ta av og på fashion delen, og maxi cosi setet ( med adapter ). Vi har hvertfall ikke noe negativt å si om denne vogna
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Teutonias hardbagger er 74 cm lange og 36 cm brede (fashion) 74 cm lange og 30 cm brede (duobag) OTH's bag er 75 cm lang og 41 cm bred
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 Vi har OTH urban Jungle og den er helt fantastisk å trille. Gutten min liker seg også veldig godt i den vognen. Hadde en annen vogn før, men var heller ikke fornøyd med sportdelen, så vi byttet til OTH da han var ca 15 mnd. Vognen kan ANBEFALES!!
-sga- Skrevet 4. august 2008 #12 Skrevet 4. august 2008 TFK er også min favoritt! Hardbagen er 82 cm lang. Bruker vognen nå til barn nr. 2. Den er helt super. Har også kjøpt den siste mod av TFK twinner twist som søskenvogn. TFK anbefales på det varmeste )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå