Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Liker dette trekket veldig godt, men er litt usikker på om d er for jentete.. Synspunkt ?? )
LegallyBlond Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Nei, synes ikke det er for jentete. Har lyst på det selv jeg =)
Yvonne04&Leon08 Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 har kjøpt barokk og vi venter en gutt:)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Jeg tenkte det selv, men gikk for trekket og har gutt. Angrer ikke, den er litt ekstra lekker....
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 D var jeg som startet denne tråden (aner ikke hvorfor jeg trykket anonym...hehehe) Takk for svar !! Liker barok bedre og bedre jeg )) Tror jeg har bestemt meg, men skal fintenke en mnd til Skal ikke ha baby før i mars, men skal til Skottland i oktober, og der får jeg kjøpt vognen (med bag) for 5.075 kr, splitters ny fra butikk )) Skal forresten ha chocolat-bag, syns den var finest )
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Jeg ville ikke tenkt på om trekket var jentete eller ikke, men kanskje om mønsteret vises så godt i det hele tatt (?). Jeg synes den er kjempefin, men jeg bruker seatinsert i min (for beskyttelse) og da vises ikke setedelen så veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå