Gå til innhold

Bio drain - erfaringer? (Haster litt..)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tungvindt med store og mange tabletter som må tas for å få effekt..

Noen virker det fint på mens mange ikke har den store virkningen.

Om du føler deg oppblåst så kan jeg anbefale å starte med Vita Biosa!!! Det funket superraskt på meg og min oppblåste mage! Jeg startet med en teskje (flytende) i et glass juice på kvelden og allerede første natten merket jeg at det skjedde saker;-D

Jeg har prøvd en del ulike utrensningsprodukter og Bio Drain var i sin tid det første som kom, mens det i senere tid har kommet mange produkter på markedet som er enklere å forholde seg til, om ikke man er spesielt glad i å ta mange tabletter daglig...

Vita Biosa har også en utrensende effekt, samtidig som det blir tilført gode tarmbakterier, som ofte er det mange sliter med i mangel av....

Takk for svar! =)

Når du prøvde dette produktet, fikk du mange kviser på lasset da? Fungerer det på den måten, at hele kroppen blir rensa liksom?

Skal i bryllup snart, og vil ikke påføre urenheter unødvendig =)

Jeg har prøvd det selv to ganger. Første gangen (da hadde jeg aldri renset før, mange år siden) så fikk jeg mye urenheter og en spesiell svettelukt:-( Dette varte mellom 1-2 uker og jeg følte meg faktisk ikke spesielt vel de ukene.....

Andre gangen jeg prøvde det, skjedde overhodet ingenting!

Vet at BD ikke virker på alle, av ukjent grunn.

Det er viktig å vite at produkter som BD ikke er slankeprodukter, men utrensende produkter!

Det som ofte skjer er jo at om man har mye slaggstoffer i kroppen, og kanskje mye vannopphopning, så kan renseprodukter være med på å utskille disse, og dermed kanskje gi en viss vektnedgang. Men man vil nok aldri oppleve å rase ned i vekt av utrensing.

Det som er positivt er jo at kroppens organer har godt av å bli renset og forhåpentligvis fungerer bedre.

Det som er viktig når man renser er at man endrer kostholdet sitt, kutter ut kaffe, brus, sukkerinntak bl annet. Og at man gir tilskudd av vitaminer/mineraler og fettsyrer. For man tømmer ut masse næring også ved en utrensing.

Om man trener i tillegg vil man merke økt effekt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...