Gå til innhold

Toppform- er det uvanlig?

Anbefalte innlegg

Noen ganger føler jeg meg unormal på den måten at det er få jeg hører om som ikke har hatt noen plager in det hele tatt. Jeg er superheldig som ikke har vært kvalm, ikke spydd, ingen følelsesutbrudd. Litt tamt egentlig- trodde det skulle være mye verre. Det trodde samboeren min også- at jeg kom til å bli en tikkende hormonbombe som detoneres i nov..... Er det flere som har hatt det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138320711-toppform-er-det-uvanlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 26+0 i dag og kan ikke klage på formen jeg heller. Trodde i grunn at å være gravid skulle være litt sltsomt og krevende, nesten sånn at jeg er litt skuffet...hehe Samboeren min sier at han nesten ikke merker at jeg er gravid, borsett fra den voksende kulen på magen min da selvfølgelig. Jeg lever tilnærmet likt normalt,til og med jogging går ennå relativit enkelt. Jeg koser meg virkelig med å være gravid :)

Annonse

Samme her! Er i uke 25 nå. Har tidvis vært litt trøttere og slappere enn vanlig, ellers har alt vært som normalt.

Tror samboeren min nesten er litt "skuffa" han også... Ikke har jeg hatt dilla på noe som helst, så han har måtte ut midt på natten å handle for meg, ikke har jeg hatt hormonelle utbrudd, ikke har jeg spydd eller noe... Tror han hadde forventet seg unntakstilstand i heimen i 9 mnd. Nå har det gått nesten 6, og livet er som før... Bortsett fra at magen vokser, og kontoret begynner å fylles opp av diverse babyutstyr:) Og et nydelig ultralyd bilde av jenta vår som henger på kjøleskasdøren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...