Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Vi vet enda ikke hva vi får, men vi tror det er en gutt som lurer i magen. Vi fikk gutt des 06, svigerinna mi en gutt sept. 07 og svogern min får en gutt i nov 08.. Hva slags navn passer sammen med tobias? Vi liker Elias, men syns det blir for likt. Vi har også tenkt på Jonas, Mathias, Lucas, Sander, og Adrian.. men... liker liksom ingen av dem godt nok.. (enda) Liker Lucas og Adrian best.. Får vi jente skal hun uansett hete Elina Har dere noen forslag til guttenavn i samme liga som over? Vi er så utrolig dårlig på å foreslå navn for hverandre...
prebs Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Tobias er så sjarmerende:-) Jeg ville unngått enda et navn som slutter på -as, synes det blir for likt. Adrian passer veldig godt! Forslag jeg synes passer til Tobias: Henrik Fredrik Martin Marius Jacob Markus Theodor Christian Ferdinand Fabian Peder Joachim
partyoffive Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Sebastian (prov 'Navnedebatten' der får du maaaange svar sikkert)
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Guttenavn er ikke lett å finne vennen, hehe. Husker jeg slet med det selv jeg før jeg visste at det ble Isabelle.. Hva med Marcus da? Eller Martin, Kristian, Leander, Noah.. Uansett lykke til:-)
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Ja Adrian passer ikke sant? Jeg syns også at -as navnene blir for like ja!! Gubben som er så gira på det.. men syns det klisser seg litt.. Sebastian har jeg tre venniner som har hver sin Blant annet vårt nærmeste vennepar har 2 smågutter, Sebastian og Jonathan. mange av de på listen der er "opptatt" men ingen har tatt Adrian enda, så heller veldig mot det
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Martin er marianne sin sønn Kristian er louise sin sinn Leander er Charlotte og Ninett sine sønner Charlotte sin heter Marcus Leander.. Noah er Anette sin sønn Skjønner du vi sliter??? )
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Vi har en mathias.. og hvis vi får gutt så er Elias og Tobias uaktuelle fordi de blir altfor like mathias. Selv om det er guttenavn jeg liker godt! Litt merkelig.. for du sto jo mellom mathias og tobias.. samme som meg.. dere valgte tobias.. vi mathias.. Og på lista di har du både sander og adrian.. mathias "het" adrian den første tiden i magen.. og får vi gutt denne gangen så er det en liten Sander... hehe.. Men.. litt utenfor tema da men.. hehe Tobias og Sivert Tobias og Benjamin Tobias og Julian Tobias og Emil Tobias og Mikkel.. Tja.. noen navn iallefall
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Kjenner et søskenpar som heter Tobias og Sophus....2 herlige gutter
Collette Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 Tja.. Tobias og Theodor Tobias og Kasper Tobias og Konrad Tobias og Ludvik (g) Tobias og Eskil Tobias og Jonathan Tobias og Viktor Tobias og Endre Tobias og Matteus Tobias og Malvin Tobias og Nils Tobias og Simen Noen navn jeg kom på i farta. :-) Men smaken er jo forskjellig. :-)
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 27. juli 2008 #10 Skrevet 27. juli 2008 Hønemor25*påtjukkaigjen* : Så kult Tydelig at vi liker samme type navn. Helt utrolig men vi har både sivert, 3 benjamin og emil og mikkel i omgangskrets og.. hehe. Folk tror vel jeg dikter opp omgangskrets her snart ... Ja liker Sander veldig veldig godt vi og, men vennina mi fra jeg var liten har alltid sagt at dette er hennes guttenavn (selv om hun enda er på stadiet at barn skal hun aldri få - men ) Kanskje vi ender opp med Adrian og Sander denne gangen da.. utrolig flotte navn forresten. Bare nå i denne tråden har jeg fått veldig sansen for Adrian. Passet en liten gutt for maange år siden som het det..han er vel 15 nå tenker jeg og han var en nydelig liten lyshåra gutt (samme som tobias) og snill som et lam )
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 27. juli 2008 #11 Skrevet 27. juli 2008 Ja mange fine må vise mannen. søskenbarnet til tobias heter simen
mammatil4gull Skrevet 27. juli 2008 #12 Skrevet 27. juli 2008 hehe jeg har en sønn som heter jonathan tobias .... så jonathan passer hihi og en datter som heter eline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå