Gå til innhold

gleder meg til å passere disse 12 ukene..Kanskje det blir mer liv i denne late kroppen!!

Anbefalte innlegg

Herregud jeg føler meg som en stor feit ku...!! Som ikke gidder en ting. Hehe...blir for fristende å legge seg på sofaen foran tvn å bare slappe av istede for å gå seg en tur eller lignende...Er ca 9 uker og har en mage som er så oppblåst som ja...jeg vet ikke hva jeg skal sammenligne den med og trøtt sier du...huff... Ikke at jeg ikke har nok å henge fingrene i om dagene. Har ei datter på snart 1 år som tar all min tid på dagene og jobber på kveldene. Så det er kanskje ikke så rart, men vil jo gjerne røre meg litt mer. SYT SYT og ATTER SYT!! :D

Flere som føler det sånn....:D

Fortsetter under...

Uff..kjenner på de samme syptomene som deg gitt. Er småkvalm hele dagen (forbannet være den personen som fant på å kalle det morgen-kvalme) orker ingenting, er super emosjonell og på toppen av det hele sykemeldt fra jobben min. Skal prise meg lykkelig når 1 trimester har passert, for dette er alt annet enn morsomt...Heldigvis spennende å være gravid, ellers hadde jeg flydd på veggen;-)

Jeg kjenner meg meget godt igjen ja. I tillegg til at jeg har vært trøtt hele dagen har jeg sovet dårlig om natten (sikkert fordi jeg har sovet litt på dagen), jeg har ikke hatt overskudd til verken trening eller husarbeid (for ikke å snakke om sex -stakkars mann....), sommervarmen har nok heller ikke hjulpet på og jeg er oppblåst i hele kroppen. Resultatet er at jeg føler meg både lat og feit.

Trøsten er at jeg vet at det blir bedre, det har nemlig vært akkurat på samme måte de andre gangene, og jeg tror jeg er i ferd med å bli bedre allerede -denne uken har jeg ikke sovet om dagen og dermet har jeg sovet bedre om natten. Jeg har også ferie så det er ikke så farlig om det flyter litt, men i dag skal jeg vaske litt -det hjelper på humøret å gjøre noe nyttig!

jeg er også skikkelig lat.. gidder nesten ingenting.. når jeg har stått opp om morgenen og er klar for en ny dag, så går det en time så blir jeg trøtt igjen. helt grusomt.. er mye jeg kunne tenke meg å gjøre hjemme i huset, men tar det som regel litt senere på dagen..

sover elendi om natten. i natt måtte jeg stå opp for å gå på toalettet 5 ganger.....:-(

Hvorfor tåler blæra mi mindre??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...