Sunshine:0) Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Har noen spørsmål......nå som det er så varmt kan man jo ikke ha lue på de små (jeg har en bebis på 12 dager) det blåser jo litt ute.....er det noe farlig? hun gråter ofte og er utillpass.....jeg ammer HELE tiden så jeg håper hun får nok veske......... hun virker hes når hun gråter kan det komme av gjennomtrekk? Vi må jo ha gjennomtrekk i hust det er jo 37grader her inne! noen som kan berolige meg?
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Kan jo ikke kaldes gjennomtrekk en gang når det er så varmt som nå. Du trenger garantert ikke lue.. er jo badstue tilstander om dagen.. PHEW.
Mammaen til Turid Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 det er i hodet det er mest varmetap.. (ergo kan det ikke være bra med lue nå..?) er nok ikke farlig-bare unngå å gå når det blåser på det verste... hvis hun er hes når hun gråter kan jo det bare komme av at hun gråter..? er sjelden at de blir meget syke når de er så små.. vesla vår var forkjøla når hun var på den alderen, men det gikk over etter 1 dag eller 2..
mars-2008 Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Hei:) Vi har ei lita trulte på snart 5 mnd, å jeg har faktisk på henne lue. Når vi har gjennomtrekk i huset har vi faktisk på lue da og. Så har hun bare på seg bleie. Og når vi er ute og triller ligger hun på saueskinn i vognen. Det regulerer godt på varmen. Hvis babyer har fått ørebetennelse en gang er det letter å få det flere ganger... har jeg hørt da.
MathildeC Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Når de var så små (under ca 10 mnd) trodde jeg de alltid skulle ha en tynn lue på ute, selv om det er varmt. Spesielt hvis det er litt vind. Vet ikke om det stemmer da, kanskje bare foreldrene mine som gir meg dårlige råd, he he. Men hun har aldri hatt ørebetennelse, snart 13 mnd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå