Gå til innhold

To igjen!

gullskatt

Anbefalte innlegg

Jeg var gravid med tvillinger for bare noen mnd siden, og hadde termin 22. Juli. Tv1 døde i uke 16 og Tv 2 ble født i uke 25. Hun døde etter 28 timer. Dette skjedde i mars i år. Har nå blitt gravid igjen, og etter en kjempe blødning dro vi på sykehuset. Og jepp, det er tvillinger igjen! Tror ikke at sjokket kunne blitt større.... Begge hjertene slo, og de var rundt 15mm lange. Blødningen skyldtes bare en sprukket blodkar i skjeden. Så nå er vi i gang igjen, men denne gangen står jeg på mitt og bare krever. Legene er her for oss, ikke omvendt!!!!

Fortsetter under...

Må bare sende deg en liten hilsen, så utrolig stor sorg du må ha hatt.. miste dine to så langt ute i svangerskapet! Hjertet mitt gråter for deg her jeg sitter med mine 2 i fanget.

Lykke, lykke til i dette svangerskapet - støtter Trine i det hun skriver.. det er visst ment du skal ha to! Stå på krava, ikke alle leger som har like god erfaring med tvillinggraviditet..

God klem

Annonse

kan ikke tenke meg hvor grusomt det må ha vært for dere å miste først den ene, og så den andre. helt ufattelig trist.

Får helt vondt i mammahjertet mitt.

Lykke til med ny tvilling graviditet, krysser fingrene om at du glir igjennom et perfekt, og problemfritt svangerskap.

Krev ekstra oppfølging av legene, sånn at du kan slappe av og vite at alt er som det skal.

Håper du skriver hvordan det går under svangerskapet. kommer til å tenke litt ekstra på deg.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...