Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal ha KS på A-hus om et par uker og har noen spørsmål til dere som har hatt KS der:

Risikerer man å havne på 4-manns rom, eller tar de hensyn til at man trenger ro den første tiden etter KS.

Hvordan er det med smertelindring første døgnet, får man kun Paracet?

Hadde dere babyen inne på rommet første natten, og følte dere at dere fikk god hjelp av barnepleierne det første døgnet? Har hørt rykter om at man er ganske hjelpesløs første døgnet, det er derfor jeg lurer.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138320244-ks-p%C3%A5-a-hus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg hadde planlagt ks på ahus i 07, og jeg var så heldig å få alenerom de 2 første nettene. Pappan fikk til og med sove der! Fikk inntrykk av at de prøvde så godt de kunne å la de som hadde hatt ks få alenerom ihvertfall det første døgnet eller to så langt det lar seg gjøre. Så blir man flyttet på 4 mannsrom etterpå.

Jeg fikk så mye smertestillende jeg hadde behov for. Jeg fikk voltaren og paracet i sprøyter og pilleform så det skal du ikke være bekymret for. De kom med smertestillende støtt og stadig så til slutt måtte jeg faktisk si at NÅ holder det!!! hehe... sier i fra om jeg få vondt jeg!!!

Jeg hadde snuppa inne hos meg den første dagen ja! Fikk jo mye hjelp av pappan. Jeg var absolutt ikke hjelpeløs det første døgnet. Var oppe å gikk etter 4-5 timer og hadde overraskede lite smerter.

Lykke til og gled deg!! Du har en fantastisk opplevelse i vente. Jeg er kjempefornøyd med mitt ks på Ahus!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...