regine74 Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Jeg går en runde til med navn Jente: Astrid Helle Regine Hedvig Anne Pernille Mikkeline Gutt: Hovel Amund Helmer Håkon Viktor Jakob Kom gjerne med andre forslag, men jeg kan ikke bruke navn som slutter eller begynner på s (for det starter etternavnet til ungen på)
prebs Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Rangerer: 1.Hedvig - elsker det! 2.Pernille - veldig sjarmerende, både feminint og tøft 3.Astrid - et veldig vakkert navn 4.Helle - koselig 5.Anne - pent og enkelt, men liker Anna mye bedre 6.Regine - staselig, men tenker veldig regime 7.Mikkeline - for sært for meg 1.Jakob - et favorittnavn! 2.Håkon - enda et favorittnavn, kunne godt stått først 3.Viktor - veldig sjarmerende 4.Amund - pent 5.Helmer - litt komifigur (Stig Helmer - svensk) 6.Hovel - likte ikke
Vannmann35 Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Astrid - liker det ikke... Helle - liker ikke Regine - koselig Hedvig - koselig Anne - fint Pernille - søt Mikkeline - ok Gutt: Hovel - rart Amund - liker ikke Helmer - stilig Håkon - flott Viktor - liker ikke Jakob - fint
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 sånn vil jeg rangere dem: Pernille Mikkeline resten likte jeg egentlig ikke... Håkon Jacob Amund liker ikke resten...
Frustrert76 Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 astrid-et pent og stødig navn. anne-et pent og enkelt navn.håkon-fint navn.liker godt at de gamle navnene kommer i bruk igjen.oppkallig er og koselig
Lykkeligmammatiltre Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Av jentenavnene; Regine er sååå vakkert:)) betyr dronning Pernille er fint Ellers er ikke de andre navnene helt meg! Guttenavnene; 1 Viktor 2 Jacob 3 Amund Lykke til!
sonne Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 Av jentenavna synes jeg Pernille er det fineste navnet, bare litt usikker på om jeg kan se for meg en voksen dame som heter det. Anne, Helle og Astrid er også ok. De andre liker jeg ikke så godt. Av guttenavna synes jeg Jakob og Viktor er fine navn. Håkon er også ok. De andre liker jeg ikke.
♥ Herligheten ♥ Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 Astrid - liker ikke! Helle - Helt greit Regine - Nydelig! Hedvig - Så som så Anne - liker ikke Pernille - Liker ikke Mikkeline - liker ikke Jeg syns Regine var det fineste jentenavnet=) Hovel - Aldri hørt.. rart.. Amund - Helt greit Helmer - liker ikke Håkon - liker ikke Viktor - liker ikke Jakob - helt ok Andre forslag: Andrea Linnea Johanne Adrian Vetle Vebjørn
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #10 Skrevet 28. juli 2008 Av jentenavna syns jeg Helle er veldig fint. Anne og Pernille er også fine navn, men de andre liker jeg ikke. Av guttenavna liker jeg Viktor og Jakob veldig godt. De andre liker jeg ikke.
Mams-te-to Skrevet 28. juli 2008 #11 Skrevet 28. juli 2008 Astrid- Tidløst og sjarmenede navn på både barn og voksne Helle- Har jeg aldri likt noe særlig Regine- Er ett tøfft navn Hedvig- minner meg om naboene sin undulat som het Hedvig Anne- Ok, men litt kjedelig Pernille- Het min lille pusekatt da jeg var lien Mikkeline- Liker ikke navn som minner meg om Mikkemus eller noe i den duren Gutt: Hovel- Har jeg aldri hørt før Amund- Het en ramp i klassen da jeg var liten Helmer- Ok navn, spesielt Håkon- Ok Viktor- Det liker jeg godt. Stødig og pent på barn ov voksne Jakob- Min favoritt av nine guttenavn Så Astrid og Regine var fine navn, Viktor og Jakob var fine
megc Skrevet 28. juli 2008 #13 Skrevet 28. juli 2008 Jeg liker: Anna- sterkt og søtt på samme tid Pernille- søtt, men vet av en kanin som het det:) Regine- spesielt og pent Helle- søtt Håkon- Stødig og pent Viktor- pent Jakob- gammelt og stødig
regine74 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 29. juli 2008 Takk for mange tilbakemeldinger. Vi har strøket Hovel og Mikkeline fra lista, og tilført Vemund og Andrine. Heldigvis har vi god tid på oss, og vi kommer ikke til å betsemme oss før barnet er født
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå