Gå til innhold

fy f..nå er jeg bare deppa..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har alltid slitt med vekta..er 1.66 å har ligget på rundt 80-84 lenge..

så ble jeg gravid,med nr 3..å nå har jeg klart å legge på meg 20 kg..altså..i dag stod vekta på 100 kg:(

jeg kjenner jeg er deserat nå,har ennå 5 uker igjen,å kan riskikere å bli langt over 100 til den tid hvis d fortsetter i denne farten..

jeg har de siste dagene begynnt å ta herbalife shake til frokost å lunsj...

etter fødsel vil jeg gå til legen å få utskrevet den der pillen..reducil..

hva er deres erfaringer med den pillen?vet den er dyr..men hvor mye kan en forvente å gå ned på en mnd da?eller to..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 4 cm lavere enn deg og har pr i dag 3,3 kg mer enn deg. Men sånn er jo desverre svangerskapet.... Jeg var heldig forrige gang og gikk raskt ned mens jeg ammet, og håper selvfølgelig på det samme denne gangen.

Jeg synes du skal prøve å slappe av litt rundt vekten din de siste ukene. Det er sommer og sol og veldig varmt. Det kan være mye vann som kommer nå, og det visers på vekten det også. Men ofte så forsvinner vannet fort igjen.

Tror ikke du vil få utskrevet noen respet på slanking rett etter en fødsel. Hvis du skal amme så er det ikke sikkert at du kan ta tabeletten heller.

Vet hvordan du føler deg, jeg har enda 8 uker igjen og ser ikke frem til sluttvekten. Men med litt sunn mat, lite snop og slevfølgelig litt bevegelse så blir det bedre.

Skrevet

Ta det helt med ro du, og kos deg heller de siste 5 ukene. Når nurket er født, kan du begynne å gå trilleturer, og da renner som regel se fleste kiloene av igjen. Og ammer du, forsvinner det gjerne noen kilo der også (ikke spør meg hvorfor, men det gjør nå det). Jeg har maaange uker igjen ennå, og samboeren min sier at jeg ikke skal bry meg om vekta, så lenge vi spiser normalt. Nå er det viktigere at jeg og ungen inni magen har det bra, så får i heller øke trilleturene etterhvert.

Nå i varmen er det jo som kjent viktig å få i seg nok drikke. Prøv med isvann med lime i stedenfor sitron, og gjerne med noen agurkbiter oppi. Forfriskende og godt :)

Kos deg den siste tida, og lykke til!

Skrevet

takk for oppmuntrende ord..:)

jeg skal prøveå slappe litt av..å jeg har jo lagt på meg mye med de to andre og,å har jo klart å gå d vekk etterpå..eller d meste hvertfall..

jeg får gå til innkjøp av sånn trimsykkel..å ha i stuen..så kan jeg sykkle litt om kveldene hvis jeg ikke får tid til å trene ..gleder meg til å gå tur med vogna da..:)pga bekkenet så har jeg ikke vært aktiv på flere mnd..

reductil var nok bare et desperat innfall jeg kom på ,for jeg var så deppa her om dagen..føler meg litt bedre nå..er litt mer optimist..

men d er ikke noe gøy å ikke trives i sin egen kropp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...