Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Jeg var en tur på kino i går og når jeg skulle kjøre hjem oppdaget jeg at bakskiltet på bilen min var vekk.... I morgen må jeg på biltilsynet og få nytt, noen der ute som vet hva det koster for det? Har ikke så mye penger for tiden og håper ikke det er for mye
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Vet ikke hvor mye det koster, men det er mest sannsynlig stjålet for at noen skal kunne bruke det gjennom bommer el så du må betale for dem. En jeg kjenner ble frastjålet skiltene og hun ble anbefalt å bytte til helt nytt bilnummer for å unngå problemene. Mulig du må melde skiltet stjålet til politiet (de sjekker nok ikke opp noen ting, men hvis det meldes fra om "ulovligheter" på ditt skiltnummer, så har du bevis på at det er stjålet). Hvis det koster litt penger å få nytt, så ville jeg sjekket opp om det er noe du kan få tilbake på forsikringen.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Koster 240 eller noe tror jeg for ETT skilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå