Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Jenta vår er 12 mnd og jeg tror hun plages av varmen. Mer sutring på dagen, vanskelig å legge og dårligere søvn. Hun er veldig varm av natur, og nå blir hun skikkelig kokvarm. Prøver å gjøre alt for henne (være i skyggen, bade, masse drikke, lite klær, solhatt, lufting på soverommet osv), men det er jo ikke så lett når det er så varm som det er nå. Flere med barn som ikke bare digger varmen?
camillah 2 små Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Tulla vår blir fort sliten og trøtt. Heldigvis syns hun det er greit å ta legge seg litt når det blir for mye, og får nok kjølt seg ned litt på den måten...
Linchen Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Sover urolig... Satte vifta inn til han i stad. Vinduene på vid gap, likevel 30 grader i rommet.
Snappie Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Ja, lille jenten min på 1 år er urolig om nettene. Hun har våknet midt på natten og holdt det gående i ca 1 time. Ikke lett å lufte heller når det er så lyst, så nå har jeg montert persienner i tillegg til rullegardin og har flyttet sengen hennes slik at vi kan lufte om natten. Hun er også mer sutrete på dagen, men hun elkser å bade, og da kan mor få litt pause. Men når deres våkner om natten; hva gjør dere da? Jeg har tatt henne opp litt og gitt henne vann og så ned i sengen igjen. Hun har ikke ville sovne med en gang så jeg har prøve å la henne gråte mens jeg har vært inne hos henne hvert 10. min, så har jeg prøvd å stryke henne i søvn og så bare sitte ved sengekanten, men ingenting har hjulpet. Hun sovner ikke før det har gått ca 1 time.
Tia med 2 ♀ Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Har ei på 14 mnd og her er vi stuck inne ja, jenta mi klarer ikke varmen og blir dårlig, Kaster faktisk opp hvis ho blir for varm så da er det bare å holde seg inne når sola steker som værst. Heldigvis kan vi sitte på terassen hele formidagen for da er sola på andre siden av huset. Nå har jeg en nyfødt også da så like greit at vi må være inne.
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Jenta vår sliter også i varmen, blir fort gretten og sliten, men vil ikke sove noe mer av den grunn da.. Er ute en tur tidlig på morran før det blir for varmt, resten av dagen er vi hjemme og ute på den lille grønne flekken vår som heldigvis er i skygge frem til ettermiddagen. Godt Hun bader mye da, i plaskebassenget sitt! Godt å avkjøle seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå