Gå til innhold

Hva kan man bruke istedet for ris til å kaste over brudepar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden ris er farlig for fuglene, må vel jeg ty til noe annet.. men hva? :)

Skrevet

Kok risen og tørk den, da er den ikke farlig for fuglene.

Skrevet

Gnagerblanding =)

Skrevet

Kjøp inn masse såpebobler, og gi en til hvert par. Kjempe fint når alle blåser på brudeparet!:)

Skrevet

Gnagerblanding hørtes jo helt genialt ut! Såpebobler derimot, ødelegger jo både klær og hår...

Skrevet

Falske roseblader fungerer og fint :-) Får kjøpt de billig på Nille.

Skrevet

puffet ris...*tihi*

Skrevet

Hmmm, godt mulig det Labambie..Men det gikk helt fint i bryllupet til venninna mi. Men er sikkert ikke verdt sjansen..Ser bare for meg at gnagerblanding lukter litt? Eller tar jeg helt feil?

Skrevet

Åh, så mye forslag! :) Bra dere sitter foran data`n :) Hehe, så jeg kan bruke puffet ris? :)

Kanskje litt tungvindt å begynne å koke risen for å så tørke den? vet ikke jeg, ikke gjort det før.

Men dere har erfaring med å kaste puffet ris?

Skrevet

Solsikkefrø eller lettkokte havregryn? Det kan jo brukast som fuglemat:)

Skrevet

Men er det noe fint å se på da!? (Ikke vet jeg,)

Hehe....

Noe må jo kunne brukes :)

Skrevet

Bare kjøp en pose med puffet ris , det spiser fugler og du unngår lukt og ødelagt hår av andre ting :=)

Skrevet

Det er ikke min butikk altså, googlet og da dukket den opp. Mulig det er billigere andre steder, og at puffet ris er et minst like godt alternativ. :)

Skrevet

Såpebobler=) det brukte vi i bryllupet våres. Det finnes spesielle små flasker med såpebobbler for bryllup. Bla. finnes det de som er en champagneflaske eller med to hvite duer på=)

Skrevet

Og disse såpebobblene ødelegger IKKE klærna

Skrevet

Hihihi, ser for meg at en skal koke og tørke risen, men tørker den for lite... KLATT, rett i ansiktet på brudeparet og klærne, sminke, hår og alt blir ødelagt.

SEdet forran dere jenter, komisk eller? hehe... MEN, skal gifte meg, og ønsker IKKE å oppleve det selv;-)

Er bare trøtt og har da dårlig humor:-D

Skrevet

Hvem skal plukke opp de falske rosebladene etterpå?

Skrevet

innholdet i hullmaskinen...fungerer perfekt som bryllupsris:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...