herewego Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Noen som har forslag til navn som passer sammen med Amund? Helst foran, men kan også sette bak.
prebs Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Lars Amund Per Amund Knut Amund Mads Amund Bård Amund Truls Amund Max Amund Nils Amund Tja...Vet ikke helt hva jeg synes selv! Lars Amund er finest iallfall!
Frustrert76 Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 skal begge navn brukes daglig?hvis ikke syns jeg mads amund var finest:)
Vannmann35 Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Tor Amund Amund Olai Amund Nikolai Jens Amund Mats Amund John Amund
herewego Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2008 Hei! Takk for forslag! Begge navnene trenger ikke nødvendigvis brukes til daglig. Amund er oppkalling og vil derfor ikke bruke det alene, men kan jo brukes som et "stumt" mellomnavn. Synes allikevel navnene bør passe sammen. Har tenkt på: Storm Amund Lars Amund Amund Elias men får ikke sambo med på noen av disse.... Hjelp!!!
Castho Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Så be sambo om å få en liste over "sine" forslag. Hadde en vanskelig sambo jeg også. Det er ikke moro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå