MathildeC Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Nå koser vi oss skikkelig ute, med badebasseng og "lekeområde" på altanen. Lillemor er ett år og endelig har jeg sluttet å bekymre meg for trekk og kalde dager, og er trygg i mammarollen min. Føler at jeg gjør det som er riktig for oss som familie, og er ikke like "hysterisk" opptatt av å gjøre alt riktig. Hun får en sleik iskrem nå og da, og er en jente med usedvanlig solskinnsfullt humøer. Dette går så fint, lenge leve sommeren...! Har ennå nesten to mnd før jeg skal jobbe igjen også :-) !
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Så deilig! Du er heldig som har mer permisjon igjen. Jeg er i jobb, men har nytt helgen i fulle drag på stranda med ei snuppe som roper "bade!", så fort vi har plassert oss på sanda. hehe. Hun har virkelig blitt en badenymfe, og det er så herlig å se hvordan hun koser seg! Synes det er godt å være tryggere i mammarollen jeg også. Ting er ikke så "farlig" som det var og vi bare koser oss. I dag stod hun alene i noen sekunder uten å holde seg i noe, for første gang! Så gøy å se at ting skjer nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå