Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har født en liten datter, men klarer altså ikke å bestemme meg for navn. Hadde egentlig tenkt Selma, men nå er ikke det aktuelt lenger pga diverse. Så har nå tenkt på Frida og Kaia, men føler ikke helt "YES", hvis dere skjønner hva jeg mener. Synes de kanskje er litt for vanlige. Men Iben synes jeg er et vakkert navn, men nå har jeg hørt at det brukes både på gutter og jenter. Og kanskje det er for spesielt igjen? Hva synes dere? Kom gjerne med forslag;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med jenta!!

Frida er kjempefint!:)

Skrevet

Synes Frida er kult navn!

Jeg forbinder Iben med jentenavn og synes det er nydelig:-)

Skrevet

Må komme med noen forslag også, da...

Hva med Fride eller Adele eller Iselin eller Ava eller Ada?

Men, som sagt, Iben er kjempefint!!

Skrevet

Jeg liker både Frida og Kaia veldig godt, men Iben er absolutt finest. Det er veldig få guter som heter det og jeg visste faktisk ikke at det ble brukt som guttenavn før nå nylig. Hva med Luna, Milla, Sofia eller Matilda?

Skrevet

Iben er et nydelig navn :) kjenner to bittesmå bebisser som heter det, begge jenter.. tror det er mest brukt på jenter i norge :)

Skrevet

Gratulerer med jentebabyen;) Synes Iben er nydelig!:) Frida og Kaisa er ok, men ingen "YES", enig i det!;)

Skrevet

Hva med navnet Iris? Kort og snertent navn som ikke så mange heter nå om dagen. Iben er også ett vakkert navn, men som du sier ett navn for begge kjønn. Men det er da også Hanna og Janne feks, men mest brukt på jenter.. Iris er hvertfall ett vakkert navn, jeg hadde nok vurdert det hadde det ikke vært for at vi har en nær i familien som heter det.

Skrevet

Av dine navneforslag liker jeg Selma best. Synes Kaia er gyselig, rett og slett... Fida er helt fint, men liker ikke Iben veldig. Synes navnet er kjønnsløst og det krevet et andrenavn også for at man skal vite om det er gut eller jente. Hva med:

Salma

Thelma

Thale

Skrevet

Jeg synes både Frida og Kaia (ville skrevet Kaja) er fine navn. Holder kanskje en knapp på Frida. Ellers synes jeg Fride som ble nevnt over her er veldig fint og litt mer uvanlig. Jeg er ikke så glad i Iben, liker litt mer "alminnelige" navn.

Skrevet

ikke helt yes. velg noe annet.frida er greit,frida frosk,huff nei.hva med kaia,vinsjan på kaia......nei ikke akkurat, sats på et stødig navn.kanskje johanne ,astrid,ingrid, anniken,benedikte

Skrevet

Iben er NYDELIG !

Frida er koselig.

Kaia... liker ikke.

Skrevet

Iben er svin pent og jeg kunne aldri latt min gutt hete det. For meg er det jente! Synes ikke de andre forslagene var like god som Iben så ville kalt henne det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...