puffyandmarcus Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 her hjemme er det 33grader og vi steker inne begge to. har kjempe lyst å bade med marcus i vannet som ligger utfor huset. han er bare 4mnd nå og er redd d skal bli for kaldt for ham. er det det?
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har duppet lillegutt i både innsjø (21 grader) og i sjøen (mye varmere) Mest bena da, men litt rumpa også... gikk helt fint det, og han elsket det.
*1+1=2 små* Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 snuppa mi på 8mnd. har bada med meg jaffal, hun bada med hele kroppen og storkoste seg! ikke lenge om gangen da:)
puffyandmarcus Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 så han vil ikke bli syk? hvis han svelger vannet så kan han i allefall bli syk vel? jeg er litt vel overbeskyttende:D
snurkelurke Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 jeg har bada med mini fra hun har vært 3 mnd. gått helt fint. duppa alt (unntatt hodet). har ikke bada så lenge om gangen og tar henne tett inntil meg når vi kommer opp. har bare liggi naken og lufttørka under parasollen etterpå. aldri vært syk.. svelger de litt så kommer det nok opp igjen, og så lærer de seg å tåle en støyt. det er ihvertfall innstillinga mi! lykke til!
Bianca83 Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Vi bada i helga med vesla på 4 mnd. Dvs vi duppa oss helt under mens hun plasket med beina mens vi holdt henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå