Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg akkurat satt dagens tre skudd og i morgen er det ul. Er veldig spent på antall follikkler og str. på de. Har vel ikke det helt store håpet på at det er mange da jeg tidligere kun har fått ut 5, 3 og 3 egg på de ulike forsøkene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir spennende å se på UL i morgen :-)

Hvordan er det å skulle stikke seg selv så mye? Er det noe en blir vant til? Jeg spurte ei venninne om hjelp mht Ovitrellen. Har aldri stukket meg selv (med vilje..) før, og syntes det hørtes skummelt ut.. Mulig det er jeg som er litt vel pysete..

Lykke til i morgen!

Krysser fingrene for at det er gullegget som er på gang :-)

Skrevet

Lykke til :)

Jeg synes også det virker litt skummelt å sette sprøyte på seg selv...så jeg får nok gå på helsestasjonen eller noe sånt når det er dags for min Otrivelle om noen uker. Må legge til at jeg har skikkelig sprøyteskrekk!!!!!

Skrevet

Takk skal dere ha. Å sette sprøyter på seg selv er helt klart noe man blir vant til når man holder på med IVF. Jeg har hatt sprøyteskrekk i alle år og da jeg skulle sette første sprøyta (penn) på det første forsøket så satt jeg med sprøyte i hånda i 30 minutter før jeg klarte å stikke. Nå er sprøytene dagens høydepunkt, he he.

Dere klarer helt sikkert å sette sprøyter på dere selv dere også. Mye enklere å kunne gjøre det selv.

Skrevet

Det er nok en terskel som man bare må komme seg over.. Og det blir jo litt tungvindt å skulle be andre om hjelp hele tiden, særlig når en skal stikke så ofte.

Jeg må bare si at jeg synes du er en tøff dame, Chaiemae, og jeg håper virkelig du får det du ønsker deg aller mest i hele verden snart :-)

Skrevet

Lykke til med UL i morgen:) Krysser fingrene for at du responderer bra på medisinene:)

Skrevet

Lykke Lykke til chaiemae:) Håper virkelig det skjer på det 4 for deg:)

og så får jeg håpe at på det 5 gjelder det for meg;)

Skrevet

Hei!

Har ikke vært her på noen dager, men lurer så skrekkelig på hvordan det går med deg, Chaiemae? Hvordan gikk UL? Var det noen egg, og hvor store?

Lykke masse til videre :)

Skrevet

Håper veldig at det er fine, store potensielle baby(er) :)

Skrevet

lykke til:)

jeg håper at jeg klarer å bli gravid på den "lette" måten, selv om jeg ikke har sprøyteskrekk. da jeg gikk sykepleien øvde jeg på å stikke sprøyter i mitt eget lår, og man blir faktisk vant til det...;)

får håpe på masse egg nå da, og at du slipper flere runder.

lykke til klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...